HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
kurdum compatclara gerek yok uyumlu ve güzeldeneyen kuran varsa bilgi versin lütfen.

freebsd sürümü yükseltmek hayatımın 10da birini götürdü ne varda bukadar yüksek olur şunların boyutları
Ğ
ĞKurulumu video'ya aldım bende en kısa sürede düzenleyip konuya ekleyeceğim, teşekkürler.kurdum compatclara gerek yok uyumlu ve güzel![]()

freebsd sürümü yükseltmek hayatımın 10da birini götürdü ne varda bukadar yüksek olur şunların boyutlarıĞ
CentOS gibi minimal seçenek eklense ISO dosyalarının boyutu düşecek eminim ancak henüz böyle bir şey FreeBSD'de mevcut değil bu yüzden Ports arşivinin ISO dosyası hazırlanırken ki son hali dahil olmak üzere pek çok indirilebilir içerik gömülü halde geliyor.
MySQL 5.0 kullanmayan arkadaşlara tavsiyem kurulum sırasında ports arşivini kurmayın kurulum tamamlandıktan sonra
Kod:
# freebsd-update fetch install
# portsnap fetch extract
komutlarını uyguladıktan sonra yüklemeye başlanmalı...
Dipnot: FreeBSD 10.x serisinin yazlım kütüphanesinde MySQL 5.0 sürümü bulunmamaktadır. MySQL 5.5 veya 5.6 yükleyebilirsiniz.
Yakında MySQL 5.7 gelecek...
Kurulumu video'ya aldım bende en kısa sürede düzenleyip konuya ekleyeceğim, teşekkürler.
CentOS gibi minimal seçenek eklense ISO dosyalarının boyutu düşecek eminim ancak henüz böyle bir şey FreeBSD'de mevcut değil bu yüzden Ports arşivinin ISO dosyası hazırlanırken ki son hali dahil olmak üzere pek çok indirilebilir içerik gömülü halde geliyor.
MySQL 5.0 kullanmayan arkadaşlara tavsiyem kurulum sırasında ports arşivini kurmayın kurulum tamamlandıktan sonra
Kod:# freebsd-update fetch install # portsnap fetch extract
komutlarını uyguladıktan sonra yüklemeye başlanmalı...
Dipnot: FreeBSD 10.x serisinin yazlım kütüphanesinde MySQL 5.0 sürümü bulunmamaktadır. MySQL 5.5 veya 5.6 yükleyebilirsiniz.
Yakında MySQL 5.7 gelecek...
5.6 ya alışamadan 5.7 bu ne hız

5.6 ya alışamadan 5.7 bu ne hız![]()
MySQL geliştirici programına üye olursan haberleri eposta olarak alırsın. Tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım 2-3 ay kadar oluyor 5.7'nin geliştirici sürümü olarak çıktığının duyurulması. Performans ve güvenlik sistemlerinin yeterli düzeye gelmesinin arından uygulama kitaplığında yerini alacaktır ancak 5.5 serisi 5.6 serisinden daha verimli çalışmaktadır çünkü pek dikkat edilmeyen alt sürümlere bakılırsa 5.5 ailesinin alt sürümü 40 civarında (5.5.40) ancak 5.6 serisi henüz 30 filan olması lazım bu alt sürümler mevcut üst sürümde bulunan güvenlik ve performans açıklarının kapatılması ile gelen sürümlerdir. 5.0 ailesi 90~95 seviyesine ulaştıktan sonra desteği bitirildi...
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
