mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

FreeBSD 10.1 RELEASE Çıktı!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KingHunter3
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 70
  • Görüntüleme Görüntüleme 12K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sen bu adamın hangi forumda olduğunu biliyormusun ? Adamla birkaç defa yazıştık ondan haberin varmı peki çok bilmiş bey ?
amacım katiyen rencide etmek değildi orada ama inan öyle bi garip ki tam bilgimiz olmadığından dolayı önümüze gelen konulara mesaj atmadan önce bi daha düşünmeye davet ediyorum seni yoksa böyle gülünç duruma düşüyoruz

hadi demeyecem dedim ama diyeyim madem zebil gibi her yerde var çünkü yahu canım benim 2014 yılının başlarında metin2 nin tüm sourceleri paylaşıldı 2gblık bir boyutta mega.co.nz de bir linkte idi ve bu sakın bazıları gemeforge diyor külliyen yanlış ve yalan bu sourceler metin2.sg nin sourceleri ve metin2 sg gameforgeyle alakası yoktur 2 sininde dosyaları çok farklıdır

yani sen tut neredeyse 1 yıl geçecek arasından de ki tersine mühendislik falan fıstık yahu zaten o vanilla coreler bu paylaşılan sourceden çıkma ey gidi nerdesin sen onu soruyorum ben

NOT: bu arada TERA ONLİNE oynadın mı veya biliyomusun "dreammaker" bu adı esinlenmiş olabileceğini düşündüm oradan
 
Son düzenleme:
amacım katiyen rencide etmek değildi orada ama inan öyle bi garip ki tam bilgimiz olmadığından dolayı önümüze gelen konulara mesaj atmadan önce bi daha düşünmeye davet ediyorum seni yoksa böyle gülünç duruma düşüyoruz

hadi demeyecem dedim ama diyeyim madem zebil gibi her yerde var çünkü yahu canım benim 2014 yılının başlarında metin2 nin tüm sourceleri paylaşıldı 2gblık bir boyutta mega.co.nz de bir linkte idi ve bu sakın bazıları gemeforge diyor külliyen yanlış ve yalan bu sourceler metin2.sg nin sourceleri ve metin2 sg gameforgeyle alakası yoktur 2 sininde dosyaları çok farklıdır

yani sen tut neredeyse 1 yıl geçecek arasından de ki tersine mühendislik falan fıstık yahu zaten o vanilla coreler bu paylaşılan sourceden çıkma ey gidi nerdesin sen onu soruyorum ben

NOT: bu arada TERA ONLİNE oynadın mı veya biliyomusun "dreammaker" bu adı esinlenmiş olabileceğini düşündüm oradan
Benimde amacım tabiki rencide etmek değildi.Sen dalga geçer gibi yazınca böyle tepki vermek zorunda kaldım.Ben gameforge tan çıkarılmış source olarak biliyorum.Hatta çoğu kişi öyle biliyor. metin2sg olduğundan haberim yoktu.
TERA Online la bir alakam yok dreammaker çok eski kullandığım nicktir. Hatta baya eski, 2001 den beri kullanıyorum.çoğu forumda gördüğün dreammaker benim nickimdir.gmail ilk açıldığında dreammaker hemen alınmıştı.o maili alamadım diye dertlenmiştim kaç gün :)
 
Benimde amacım tabiki rencide etmek değildi.Sen dalga geçer gibi yazınca böyle tepki vermek zorunda kaldım.Ben gameforge tan çıkarılmış source olarak biliyorum.Hatta çoğu kişi öyle biliyor. metin2sg olduğundan haberim yoktu.
TERA Online la bir alakam yok dreammaker çok eski kullandığım nicktir. Hatta baya eski, 2001 den beri kullanıyorum.çoğu forumda gördüğün dreammaker benim nickimdir.gmail ilk açıldığında dreammaker hemen alınmıştı.o maili alamadım diye dertlenmiştim kaç gün :)
o bahsettiğim oyunda üst segmentteki bazı item setlerinede dreammaker denildiğinden dolayı sorayım demiştim

her neyse iyi geceler diliyorum ^^
 
amacım katiyen rencide etmek değildi orada ama inan öyle bi garip ki tam bilgimiz olmadığından dolayı önümüze gelen konulara mesaj atmadan önce bi daha düşünmeye davet ediyorum seni yoksa böyle gülünç duruma düşüyoruz

hadi demeyecem dedim ama diyeyim madem zebil gibi her yerde var çünkü yahu canım benim 2014 yılının başlarında metin2 nin tüm sourceleri paylaşıldı 2gblık bir boyutta mega.co.nz de bir linkte idi ve bu sakın bazıları gemeforge diyor külliyen yanlış ve yalan bu sourceler metin2.sg nin sourceleri ve metin2 sg gameforgeyle alakası yoktur 2 sininde dosyaları çok farklıdır

yani sen tut neredeyse 1 yıl geçecek arasından de ki tersine mühendislik falan fıstık yahu zaten o vanilla coreler bu paylaşılan sourceden çıkma ey gidi nerdesin sen onu soruyorum ben

NOT: bu arada TERA ONLİNE oynadın mı veya biliyomusun "dreammaker" bu adı esinlenmiş olabileceğini düşündüm oradan


Yanlışın var 2014 başlarında değil 2013 ortalarında diye hatırlıyorum ben 2013.09 ile 2014.02 arasında açık olan sunucularıma indirip testler yapmaya başlamıştım. Benden daha önce ise bir arkadaşım indirmişti ;)
 
Yanlışın var 2014 başlarında değil 2013 ortalarında diye hatırlıyorum ben 2013.09 ile 2014.02 arasında açık olan sunucularıma indirip testler yapmaya başlamıştım. Benden daha önce ise bir arkadaşım indirmişti ;)
bende ortalama zaman verdim orada zaten yani neyin geri dönüşü bu koz mu buldunda paylaşıyosun anlayamadım

ha 2014 başı ha 2013 sonları
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst