HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merkur ve venus birlesmeden oncede bızdede e.s edıt vardı ve 1000 t rahat edıyordu tl ıle 500 tl den satılıyordu.brlesınce yenı nesne market geldı ve bunlar kalkdı ustelık 5 senedır en zevklı olan sura kılıc cıkarma vs lerı de gitti.
gecen ely1 gırdım kırmızı bayrakdakı user sayısı bızım ely2 de kı toplam user sayısına eşit
Shorty de oyundaydı ve normal user gıbı ely1 den hıc cıkmıyor sanky
ely2 ye en son merkur ve venus bırlestıgınde grmıstı heralde o zaman gormustum.ah birazda ely2 ıle ilgılensenız.sırf cok para kazanamak ıcın gttınız ely4 u actınız hıc gerek yokken ve her zaman kı gıbı bız ely2 oyuncularına giren cıkan oldu acıkcası
oyunda user kalmadı. nese evy (tartısma amaclı degıldır @erdemaa;
)KILIC CIKARMAYI GETIRSENIZ NE KAYBEDERSINIZZZZZZZ !.....
gecen ely1 gırdım kırmızı bayrakdakı user sayısı bızım ely2 de kı toplam user sayısına eşit
Shorty de oyundaydı ve normal user gıbı ely1 den hıc cıkmıyor sanky
ely2 ye en son merkur ve venus bırlestıgınde grmıstı heralde o zaman gormustum.ah birazda ely2 ıle ilgılensenız.sırf cok para kazanamak ıcın gttınız ely4 u actınız hıc gerek yokken ve her zaman kı gıbı bız ely2 oyuncularına giren cıkan oldu acıkcası
oyunda user kalmadı. nese evy (tartısma amaclı degıldır @erdemaa;
)KILIC CIKARMAYI GETIRSENIZ NE KAYBEDERSINIZZZZZZZ !.....
Moderatör tarafında düzenlendi:
Umarim oyun için en iyisi neyse o olur inşlh ama ben ely2'de ben umudumu kestim
Üvey evlat muamelesi görüyoruz
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
