HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ely1 in istekleri Ely2 Öldürdü demişsinde sen hiç Ely1 de E.s iteme 2500 - 3000 t verdinmi?
E.s Ely2 Dede Var Orda Verdim İstekleri Öldürdü Aynen ely1 Kılıç Çıkarma İstemedi Ely2 de Gitti Turnuva Sebebi Denildi Buna Sonrasında Oyun Açığı 4 Senedir Kapatılmayan Bir Açık O Zaman Bu ? Ayrıca Adminlerde Bilir Merkür WS lerini O zaman Oyun Açığı Değilmiymiş Acaba Merak ettim.
E.s Ely2 Dede Var Orda Verdim İstekleri Öldürdü Aynen ely1 Kılıç Çıkarma İstemedi Ely2 de Gitti Turnuva Sebebi Denildi Buna Sonrasında Oyun Açığı 4 Senedir Kapatılmayan Bir Açık O Zaman Bu ? Ayrıca Adminlerde Bilir Merkür WS lerini O zaman Oyun Açığı Değilmiymiş Acaba Merak ettim.
Ben Kılıç çıkarmamının ve serverlerin birleşmesinden yanayım fakat savunma itemleri nasıl olur ona birşey diyemem.
Ben Kılıç çıkarmamının ve serverlerin birleşmesinden yanayım fakat savunma itemleri nasıl olur ona birşey diyemem.
Düşüncen Buysa Saygı Duymak Gerekir Fakat Kılıç Çıkarmamanın Gitmesinin Zararlarını Ely2 Oyuncuları Arkdaşlarının Gitmesiyle Ödedi Ely2 Oynuyor musun Bilmiyorm Girmeni Tavsiye Ederim 1-1 ws Atıcak Birini Bulmak Bile zor

Düşüncen Buysa Saygı Duymak Gerekir Fakat Kılıç Çıkarmamanın Gitmesinin Zararlarını Ely2 Oyuncuları Arkdaşlarının Gitmesiyle Ödedi Ely2 Oynuyor musun Bilmiyorm Girmeni Tavsiye Ederim 1-1 ws Atıcak Birini Bulmak Bile zor![]()
2009 dan bu yana oynuyorum , Kaira sunucusundaydım Ely2 de de hesabım var Ely2 girdiğimde fazla kimse yoktu Gerek kırmızı bayrak Gerek mavi bayrak Bende istiyorum sunucuların birleşmesini bizde hoşnut değiliz bir iteme 3000 - 4000 t vermekten.
Son düzenleme:
2009 dan bu yana oynuyorum , Kaira sunucusundaydım Ely2 de de hesabım var Ely2 girdiğimde fazla kimse yoktu Gerek kırmızı bayrak Gerek mavi bayrak Bende istiyorum sunucuların birleşmesini bizde hoşnut değiliz bir iteme 3000 - 4000 t vermekten.
Kardeşim Kişisel Fikirler Konuşmuyoruz Burda Ely1 ve ely2 Daha önce Birleşme Söz konusu Olduğunda istenilmedi Yani Birleşme Çözüm Değil Ely#2 nin Eski işleyişini istiyoruz Bahsettiğimiz Nokta Birleşme olmuyorsa
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
