HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
peki 2 sorum olacak,
1- exe yerine metin2client.bin ' i nasıl yaparız
2- Izo keyi sadece /pack/ dosyalarınamı yapıcaz yani .eix ve .epk yoksa /lib/ klasöründe veya metin2 klasöründeki bütün dosyalaramı .dll filan
1.sorunuzu anlayamadım
2.soru sadece pack ve exe dosyalarınızın lzo key'ini değiştirmeniz yeterlidir.
1.sorunuzu anlayamadım
2.soru sadece pack ve exe dosyalarınızın lzo key'ini değiştirmeniz yeterlidir.
yani şöyle eğer otopack kullanıyorsam ve oyun girişi metin2client.bin dosyasından sağlanıyorsa .bin dosyanınımı Izokey yapmalıyım yoksa otopack .exe sini mi ??
yani şöyle eğer otopack kullanıyorsam ve oyun girişi metin2client.bin dosyasından sağlanıyorsa .bin dosyanınımı Izokey yapmalıyım yoksa otopack .exe sini mi ??
metin2client.bin dosyası metin2clien.exe olarak değiştiriliyor.Otopack kullanıyor ve sadece otopack ile oyuna giriş sağlansın istiyorsanız önce lzo key değiştirip sonra packinizden farklı exeden girişi engellemelisiniz.Yanlış hatırlamıyorsam bu şekilde olacak.
ya ben metin2client.bin dosyana herhangi bi düzenleme yapmasam direk otopack .exe sine Izokey yapsam sıkıntı olurmu
Otopack exesinde lzo key yok.Packlerin lzosunu değiştirirsen metin2client dosyasındanda değiştirmen gerekli aksi taktirde packler çalışmazya ben metin2client.bin dosyana herhangi bi düzenleme yapmasam direk otopack .exe sine Izokey yapsam sıkıntı olurmu
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 696
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 271
- Cevaplar
- 33
- Görüntüleme
- 3K
