HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Güncell
Kardeşim evet yapabilirsin.Zaten orada "Engellenecek Exe isim[leri]" yazıyor yani çoğul exeden bahsetmiş.Örneğin injector.exe ekleyebilirsin.
Yalnız resimde şöyle bir yanlışın var hem virgül koymayı unutmuşsun hemde kesme işareti.Şöyle devam edebilirsin.
Kod:
["cmd.exe","injector.exe","exeadı.exe","exeadı2.exe"]
Bu şekil devam edebilirsin.
Kardeşim evet yapabilirsin.Zaten orada "Engellenecek Exe isim[leri]" yazıyor yani çoğul exeden bahsetmiş.Örneğin injector.exe ekleyebilirsin.
Yalnız resimde şöyle bir yanlışın var hem virgül koymayı unutmuşsun hemde kesme işareti.Şöyle devam edebilirsin.
Kod:["cmd.exe","injector.exe","exeadı.exe","exeadı2.exe"]
Bu şekil devam edebilirsin.
Eyw Kardeşim Saol
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 693
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 270
- Cevaplar
- 33
- Görüntüleme
- 3K

