HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Güncel
El çıkarma gelirse zevk için,eski günler için ely4'den ely2'ye geri gelebilirim belkide 

El çıkarma gelirse zevk için,eski günler için ely4'den ely2'ye geri gelebilirim belkide![]()
Sabırsızlıkla Bekliyoruz Bizde


Türkay bizi duydu sanirim
http://www.turkmmo.com/elym2-duyurular/3131695-calisma.html#post17524689.
@WhyDeadLy; @Certanes; @IAmNeSiAI; @VazgecGonLum; @JueLsa;
@Shorty; ?![]()
İnşallah

Ben ely#1'den yazıyorum , Oyunda user azalması açık ve net görükmekte eskiden m2-tr döneminde daha iyi oyuncular vardı ; yeni dönem elym2 zamanında ise userler ortalama %50 kadarına düştü ely2 ye giriyorum oyuncu yok ticaret vesaire atılacak.
Ely#1 Ely#2 birleştirilecekse eğer bence Efsun oranları dahi gözden gezdirilmeli markete savunma editi eklenmemelidir.
Bu tamamen şahsi görüşümdür.
Şayet savunma editler eklenirse ; Ely1 de bayağa bir oyuncu bırakacaktır.
Bunları göz önünde bulundururarak yapılırsa, Oyuncu artırımı çok iyi olacaktır.
Tekrar söyliyorum bu şahsi görüşüm ;
Arkadaşlara katılıyorum, bi düzenleme gerekli
âTeşekkürler
Ely#1 Ely#2 birleştirilecekse eğer bence Efsun oranları dahi gözden gezdirilmeli markete savunma editi eklenmemelidir.
Bu tamamen şahsi görüşümdür.
Şayet savunma editler eklenirse ; Ely1 de bayağa bir oyuncu bırakacaktır.
Bunları göz önünde bulundururarak yapılırsa, Oyuncu artırımı çok iyi olacaktır.
Tekrar söyliyorum bu şahsi görüşüm ;
Arkadaşlara katılıyorum, bi düzenleme gerekli
âTeşekkürler
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 151
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 60

