HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bana şunların cevabını verirseniz ely1 ile birleşim konusunda fikrimi söyleyebilirim ;
1) Birleşme durumunda bizim 35 beceri / 40 ortalama itemlerimiz 40 beceri / 55 ortalamaya yükseltilecek mi? (Ely1de öyle)
2) Birleşme durumunda bizim 6.7. efsundaki 5 kritikler 10 a yükselecek mi? (Ely1de öyle)
3) Birleşme durumunda büyühızlarımız kaça inecek? 15e inecekse, ely1deki 25 büyühızlı eskiler ne olacak? Onlar da 15e inecek mi?
4) Markete savunma editleri eklenecek mi?
eklenmese bile bırakacaklar olacaktır, ely2de savunma editinden bol bişey yok
(ely2 oyuncusuyum)
1) Birleşme durumunda bizim 35 beceri / 40 ortalama itemlerimiz 40 beceri / 55 ortalamaya yükseltilecek mi? (Ely1de öyle)
2) Birleşme durumunda bizim 6.7. efsundaki 5 kritikler 10 a yükselecek mi? (Ely1de öyle)
3) Birleşme durumunda büyühızlarımız kaça inecek? 15e inecekse, ely1deki 25 büyühızlı eskiler ne olacak? Onlar da 15e inecek mi?
4) Markete savunma editleri eklenecek mi?
Ben ely#1'den yazıyorum , Oyunda user azalması açık ve net görükmekte eskiden m2-tr döneminde daha iyi oyuncular vardı ; yeni dönem elym2 zamanında ise userler ortalama %50 kadarına düştü ely2 ye giriyorum oyuncu yok ticaret vesaire atılacak.
Ely#1 Ely#2 birleştirilecekse eğer bence Efsun oranları dahi gözden gezdirilmeli markete savunma editi eklenmemelidir.
Bu tamamen şahsi görüşümdür.
Şayet savunma editler eklenirse ; Ely1 de bayağa bir oyuncu bırakılacaktır.
Bunları göz önünde bulundururarak yapılırsa, Oyuncu artırımı çok iyi olacaktır.
Tekrar söyliyorum bu şahsi görüşüm ;
Arkadaşlara katılıyorum, bi düzenleme gerekli
âTeşekkürler
eklenmese bile bırakacaklar olacaktır, ely2de savunma editinden bol bişey yok
(ely2 oyuncusuyum)
Son düzenleme:
Ely2 serveri gerçekten ölü durumda itemlerimizi bile satamıyoruz Ely1 serveriyle birleşebilir efsun oranları düşürülüpte..
Yanlış anlamadıysak eger 20 kişinin istegi için ely1 oyuncuları yine magdur edilcek anlaşılan?
El çıkarmayı yeniden bi getiri zor olacağını sanmıyoruz bakıp görsünler nasıl user sayısı artıryor. Üstelik user sayısının artması Oyun yönetimininde işine gelir diye düşünüyorum denemek zor değil elinizde olan bir şey ve bunu biz userler olarak da istiyoruz oyuncuların yarıdan fazlası istiyor neden olmuyor her şey bizim isteğimize bağlı değilmi. ely1 de oynamak istesek karakterlerimizi orda dizerdik ben .1.5 yıl bırakmıştım geri başlıyalı 3-4 ay olmuştur heralde oynamak istesem 15 oran istesem ely1 de dizerdim çarımı istesem şuan da orada oynarım ama burayı istiyorum. el çıkartma geri gelsin bence birleşmesinden iyidir.
Yanlış anlamadıysak eger 20 kişinin istegi için ely1 oyuncuları yine magdur edilcek anlaşılan?
Zamanında Epi Gracia Kaira birleşti Neden oyuncu sayısı azdı ve birleşmede itemler ayarlandı bi sorun olmadı Şuan da ely2 öyle 20 Kişi için diyosun oyunda zaten 20 kişi sürekli giren kişi kaldı mağdur olucaz demişsin biz ne oluyoruz bu durumda ? Sen kendini düşüneblrsn ama bu oyuna herkes para veriyor Adminler sizi değil Tüm oyuncularını düşünmek zorunda

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 151
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 60
