mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Ely2 Durumu.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Certanes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 127
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Benmi ? Anıl nediyo bu mete bize bi çağları kesemiyom derken benmi efsun öğrenicem ondan ? Alayınıza 4 avans çocuklar alayınıza ;)
Metenin şu Çağlardan başkası kesemiyo dedikten sonraki 5-0 yenilişi üstelik lanetle hala hatırlıyorum dün gibi :D
Ve Furkan Serberusu alim ws atıcaz dedin 2 ay oldu lan nrdeyse sana 4 avans verip 5-4 yendiğim zamandan 2 ay geçmiştir Furkan site orda git istediğin efsunu yap gel nasıl olsa yenilicen efsun çalısmıyo dicen falan
Çağlar her zaman her daim bunlara 4 avans kendi köyünde bile atıcan :D ya da ilk o 7 çözme atsın sen öyle bşla :m08::m08:
 

İso başkan konuştu açılın
:m08:

Doğruya doğru hüso şaka bi yana gerçek bu anasını satayım 10 kere tiçket atıyoruz adamlar hep aynı şeyleri söylüyorlar her hafta düzelcek hallolcak hani kaç hafta geçti efsunlar çalışmıyor düzelmedi ejderlere vb bec ort gelmiyor sv binbeter zaten böyle giderse Ely2 diye bir şey kalmayacak
 
Metenin şu Çağlardan başkası kesemiyo dedikten sonraki 5-0 yenilişi üstelik lanetle hala hatırlıyorum dün gibi :D
Ve Furkan Serberusu alim ws atıcaz dedin 2 ay oldu lan nrdeyse sana 4 avans verip 5-4 yendiğim zamandan 2 ay geçmiştir Furkan site orda git istediğin efsunu yap gel nasıl olsa yenilicen efsun çalısmıyo dicen falan
Çağlar her zaman her daim bunlara 4 avans kendi köyünde bile atıcan :D ya da ilk o 7 çözme atsın sen öyle bşla :m08::m08:

Serhat gibi 5 krtiğe gider buda inkar ederler şmdi 5 krtiği bunlar burak ? :D
 
O gün doyum peaperda Burak falan vardı Serhatın ağlayışları görenler gördü :D :D :D Yunus da beni bu halde kes diyo o da kaçıyodu en son 2-1 dalıyolar gene :m26::m26:yerdeler :D
 
Metenin şu Çağlardan başkası kesemiyo dedikten sonraki 5-0 yenilişi üstelik lanetle hala hatırlıyorum dün gibi :D
Ve Furkan Serberusu alim ws atıcaz dedin 2 ay oldu lan nrdeyse sana 4 avans verip 5-4 yendiğim zamandan 2 ay geçmiştir Furkan site orda git istediğin efsunu yap gel nasıl olsa yenilicen efsun çalısmıyo dicen falan
Çağlar her zaman her daim bunlara 4 avans kendi köyünde bile atıcan :D ya da ilk o 7 çözme atsın sen öyle bşla :m08::m08:


Metemi beni cağlardan başka kimse kesmiyor demesi o gün senin 5 0 benim 5 1 kestigimi hatırlatim onlara :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst