HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bidaha tarat bakim ne olacak ? Sadece o exe'den girilebilmesi için diff'mi atılması gerekiyor benim bildiğim root'tan yapılıyor ?
rootlardan system.py den yapılır ama daha professionallik içinhem game yani filezilladaki /usr/game/sharenin içindeki game hemde oyuna giriş yapılan exeye diff atılır ve sadece o exeden giriş yapılır
rootlardan system.py den yapılır ama daha professionallik içinhem game yani filezilladaki /usr/game/sharenin içindeki game hemde oyuna giriş yapılan exeye diff atılır ve sadece o exeden giriş yapılır
Peki server sahipleri exe'nin ismini değiştirmeleri gerekiyor onlarda girmeyecek o zaman SlayerMetin2'mi kalacak ?
Ayrıca temiz bi exe bulup girmeye çalışsak olmaz mı ? temiz bi exe veremezmisin diff atmadığın ismini değiştirselerde girebilecekleri bi exe ?
Peki server sahipleri exe'nin ismini değiştirmeleri gerekiyor onlarda girmeyecek o zaman SlayerMetin2'mi kalacak ?
Ayrıca temiz bi exe bulup girmeye çalışsak olmaz mı ? temiz bi exe veremezmisin diff atmadığın ismini değiştirselerde girebilecekleri bi exe ?
exenin ismini değiştirebilirsin srun yok orda
exenin ismini değiştirebilirsin srun yok orda
Peki başka bi exe veremezmisin virüssüz ? Diff atılmamış ?
KARDEŞİM KİME İNANACAĞIZ BİLEMEDİM V1 SORUNSUZDU İNŞALLAH BUNDADA SORUN ÇIKMAZ :s
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 466
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 76
- Cevaplar
- 172
- Görüntüleme
- 14K
