HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ya sen kimsinki ? Sana ne oluyor çarımın ban yemesi seni sevindirmiş heralde ?
Seni zerre kadar tanımıyorum ama tanımadan beni tav etmeye başardın bu ne sıkboğazlık çocukmusun nesin ya
Seni zerre kadar tanımıyorum ama tanımadan beni tav etmeye başardın bu ne sıkboğazlık çocukmusun nesin ya
Oyundaki ismini versene ordan konusalım.
kankacım bende hile açmadıgım yerde ban yedimÇarımı açın artık emeğim gidiyor. Kaç senemi verdim ben o çara .Açın nolur suçsuz yere ban .T satmadım diyorum.T satışı yapsam niye o kadar emek verdiğim çarda yapayımki bilmiyordum. Birde şöyle düşünün sizin 2-3 senede biriktirdiğiniz parayı gelip çalsalar nasıl olur ? Emeğim gidiyor T satmadıgım halde .Bari cezamın süresini düşürün nolursunuz .
kankacım bende hile açmadıgım yerde ban yedim
konu aç o zaman haksız yere ban yediysen ?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 49
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 23K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 302
- Görüntüleme
- 90K
