berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Emeğim gidiyor.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hakan371
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 942
Tabiya senin çarın ban yemedi rahatsın o kadar sene sende çabalayıp emek versen sende açarsın hiç merak etme

Benim 3 senelik emeğim sınırsız ban yemişti bilen bilir hiç de bir müdahalede bulunmadım

insanda harbi utanma sıkılma duygusu olur tamam 1 kere açarsın anlarımda bu ne arkadaşım ya
 
Benim 3 senelik emeğim sınırsız ban yemişti bilen bilir hiç de bir müdahalede bulunmadım

insanda harbi utanma sıkılma duygusu olur tamam 1 kere açarsın anlarımda bu ne arkadaşım ya

Ya sen kimsinki ? Sana ne oluyor çarımın ban yemesi seni sevindirmiş heralde ?
 
Ama T satmadım diyorum neden anlamıyorsunuz .O zaman ban affı olsun .Ben kaç senemi verdim. Şimdi hiç bir ihtimal yokmu .Boşunamı oynadık o kadar sene ? Boşunamı gitti o kadar emek ?

Öyle saçma şey mi olur yahu satmaya çalışmışsın nereden bilecekler satıp satmadığını hem satmaya teşebbüs etmekte satmak kadar yasaktır. Oyun kuralları açık ve nettir kurallara uymayan cezasını alır.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst