berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Ban

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hakan371
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 229
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Çarımın ban yediğini hatırladıkça emeğimin boşa gidişine çok üzülüyorum.Suçsuz yere ban yedim .Kurallarda T satmaya kalkanlar da ban yicek gibi birşey yazmıyor ben T satışının yasak oldugunu bilsem niye gerçek çarımla satayım. Herkez T satıyor kimseye birşey olmuyor ben T satmadıgım halde süresiz ban yedim.Lüften o kadar emeğim gitti . Cezamın Süresi insin ya da çarımı açın lüften.Sınrsız yiyecek kadar birşey yapmadım sadece T satmaya kalktım bilmediğim için ama satmadım .Bunun cezası bu kadar ağır olmamalı lüften çarımı açın .
 
Bayağıdır konu açıyorsun yetkililer ne cevap verdi ? Verecekleri cevap değişmez büyük ihtimalle. Hesabının tekrar değerlendirilmesi veya ban affını beklemelisin.
 
Çarımın ban yediğini hatırladıkça emeğimin boşa gidişine çok üzülüyorum.Suçsuz yere ban yedim .Kurallarda T satmaya kalkanlar da ban yicek gibi birşey yazmıyor ben T satışının yasak oldugunu bilsem niye gerçek çarımla satayım. Herkez T satıyor kimseye birşey olmuyor ben T satmadıgım halde süresiz ban yedim.Lüften o kadar emeğim gitti . Cezamın Süresi insin ya da çarımı açın lüften.Sınrsız yiyecek kadar birşey yapmadım sadece T satmaya kalktım bilmediğim için ama satmadım .Bunun cezası bu kadar ağır olmamalı lüften çarımı açın .

Benim fikrim kuralların biraz daha esnek olmasından yana .
Hesap sicilini göze alarak bu gibi önemli meselelere bile 30 gün yeterli bi ceza olur.(ilk sefere)
Cunki ceza sistemi sadece yakaladığında ceza keser bu arkadaş sadece bu işi beceremeyen nadir kişilerden ..
Oyunda oyuncunun satıp gitmesine engel olamazsınız saticak olan satar bi başka oyuncu katılır.
Uzun mühlet li ceza oyuncu için de oyun içinde çok faydalı değil.
Herkes ikinci şansı hak eder ..
 
Elym2 Oyun Kuralları;' Alıntı:
15- Oyun İçi Eşyaların TL veya Kontör İle Satışı Oyun içinden satın alınmış, elde edilmiş itemlerin veya hesapların TL, kontör vb şeyler ile satışı yasaktır. Dolandırıcılık vb durumlarda da tüm sorumluluk taraflara aittir . Oyun yönetimine bu işlemler sonucu doğacak sorunlarla ilgili başvurulmaması gerekmektedir . ( Kraliyet altını satışı vb gibi durumlarda oyun yönetimi şikayet üzerine veya kayıtları takip edip ceza verebilir )
*** : Yukarıda yazılı olmasa dahi oyun yöneticileri belirli durumlarda insiyatif kullanıp oyun hesaplarını kapatabilir. Etik olmayan hareketler ve davranışlar için ceza uygulayabilir. Oyuna kayıt olarak veya oyunu oynayarak bu kuralları kabul etmiş sayılırsınız

Böyle bir kural var olmadıgını idda etmeyin, hesabı kapatan yetkili ( kuralı tasdik etmek zorunda ) sizin için yetkilerini neden tehlikeye atsın ? onlarda birilerine yani admin, oyun kurucularına ve admin, oyun kurucularıda oyunculara ve forum kurallarına bağlı, ticket atılmış şikayet var sonuçta. ban affını beklemeniz önerilir.. Yöneticiler defalarca sizinle ilgilendi devam ederseniz forumda cezaya tabi tutulabilirsiniz.

Alıntı Kaynak :
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst