mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Emeğim gidiyor.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hakan371
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 942
Çarımı açın artık emeğim gidiyor. Kaç senemi verdim ben o çara .Açın nolur suçsuz yere ban .T satmadım diyorum.T satışı yapsam niye o kadar emek verdiğim çarda yapayımki bilmiyordum. Birde şöyle düşünün sizin 2-3 senede biriktirdiğiniz parayı gelip çalsalar nasıl olur ? Emeğim gidiyor T satmadıgım halde .Bari cezamın süresini düşürün nolursunuz .
kankacım bende hile açmadıgım yerde ban yedim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst