HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sadece ben görüşümü söyledim bu benim görüşümdür sadece söyledim yıllardan beri emeğimi verdiğim swyi neden kötüleyim ?
Tamamda kardeşim yönetim herhangi bir güncelleme yapmadı emeklerin gitmez emeklerinle eglendirmek onların gayesi. Shorty in karekterini iyi tanıdık yıllardan beri kimsenin emegini yemez saygı duyar sen duyumlarla gelmişsin buraya adam beta gelicek bile demiyor forum açıklamalarını oku.
Son düzenleme:
Çok saçma bir konu üzerine deyindin. O değil de oyunu çok kişi bırakacak demen çok saçma, medyum falanmısın? Yazın gör sen buraları.Biz burada 6. ve 7. efsunlu ve 95 silahlı bir server oynuyoruz burayla betanın ne alakası olabilir benim görüşümce tam bir saçmalık TR tipi server oynasak hadi tamam ama böyle bir servere durduk yerde betayı koyarsan oyunu bırakan çok kişi olacak oyundada belli oluyor çogu kisinin bırakacağı belli
Çok saçma bir konu üzerine deyindin. O değil de oyunu çok kişi bırakacak demen çok saçma, medyum falanmısın? Yazın gör sen buraları.
biraz doğru düzgün konus bence medydum filan normal konus önce sonra gel konuya

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 45
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 724
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K
