noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Beta Saçmalığı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan beta9
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 581

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sadece ben görüşümü söyledim bu benim görüşümdür sadece söyledim yıllardan beri emeğimi verdiğim swyi neden kötüleyim ?

Tamamda kardeşim yönetim herhangi bir güncelleme yapmadı emeklerin gitmez emeklerinle eglendirmek onların gayesi. Shorty in karekterini iyi tanıdık yıllardan beri kimsenin emegini yemez saygı duyar sen duyumlarla gelmişsin buraya adam beta gelicek bile demiyor forum açıklamalarını oku.
 
Son düzenleme:
Biz burada 6. ve 7. efsunlu ve 95 silahlı bir server oynuyoruz burayla betanın ne alakası olabilir benim görüşümce tam bir saçmalık TR tipi server oynasak hadi tamam ama böyle bir servere durduk yerde betayı koyarsan oyunu bırakan çok kişi olacak oyundada belli oluyor çogu kisinin bırakacağı belli
Çok saçma bir konu üzerine deyindin. O değil de oyunu çok kişi bırakacak demen çok saçma, medyum falanmısın? Yazın gör sen buraları.
 
Beta oyundaki itemleri ve kişinin item anlayısını beyin yapısı olarak geliştirir :) Millet daha çok item yapmak ister ve betaları yapmak veya satın almak için oyun içerisindeki ticarette hızla artarak oyunu canlandırır >><<
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst