OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Beta Saçmalığı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan beta9
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 581

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Biz burada 6. ve 7. efsunlu ve 95 silahlı bir server oynuyoruz burayla betanın ne alakası olabilir benim görüşümce tam bir saçmalık TR tipi server oynasak hadi tamam ama böyle bir servere durduk yerde betayı koyarsan oyunu bırakan çok kişi olacak oyundada belli oluyor çogu kisinin bırakacağı belli
 
Biz burada 6. ve 7. efsunlu ve 95 silahlı bir server oynuyoruz burayla betanın ne alakası olabilir benim görüşümce tam bir saçmalık TR tipi server oynasak hadi tamam ama böyle bir servere durduk yerde betayı koyarsan oyunu bırakan çok kişi olacak oyundada belli oluyor çogu kisinin bırakacağı belli
:m08::m08: Bırakan çok kişimi olur. :m08: Aksine kardeş daha fazla hatta eskiden çarı olup öylesine duranlar bile gelip beta yapar. :m08:
 
Yorum ve konularinizda 95 silah ve zirhlarini kullanmayın. Onlar degerlerini kaybetmezler. Ve ortada fol yok yumurta yok Shorty in degisiyle. Yaptigin sey de ban sebebi Shorty in aciklamalarini oku. Adinda beta9 bildigin oyunu provakasyon luk yapiyorsun konunun kilitlenmesi ricasında bulunmanı öneririm.
 
Son düzenleme:
Yorum ve konularinizda 95 silah ve zirhlarini kullanmayın. Onlar degerlerini kaybetmezler. Ve ortada fol yok yumurta yok Shorty in degisiyle. Yaptigin sey de ban sebebi Shorty in aciklamalarini oku. Adinda beta9 bildigin oyunu provakasyon luk yapiyorsun konunun kilitlenmesi ricasında bulunmanı öneririm.

Sadece ben görüşümü söyledim bu benim görüşümdür sadece söyledim yıllardan beri emeğimi verdiğim swyi neden kötüleyim ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst