Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

SeRBeRuSs26 (Lawrenz) :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SeRBeRuSs26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 37
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[sıze=2]ya kenan bunları bana sen mi söylüyosun ? Seninde ely4'de çarın var kimi yiyosun sen ? Ogün bana zırha kaç oranda savunma efsunu geliyor felan öyle bişey sormuştun ? Hatta bunu bana öğren felan demiştin , hiç kıvırma.

Ely2 artık sıktı mmomt2 zamanını aratıyor bizlere ama artık mmomt2 diye bişey yok,bitti.o yüzden oyunun tadı yok ve emin ol ki benimde şuan bildiğim güzel efsunlar var çalıştığına emin olduğum hemde , sen en güçlü değilsin unutma bunu ve şu saatten sonra ely2 serveri için 5 kuruş para vermem emin ol.
[/sıze]



ne carı la benim işim güçüm yok ely 4 de carlamı ugrasacam ? Bos işlerle zaman öldürmem ben ely 2 tek carım war o kadar ondada arda gırıyorum saten sen laf yapma senin keklemısler ely 4 de bnm orda carım yok

LA İŞTEİDGİN EFSUNU YAP NIE ZIRLIYORSUN KI MARKET ORDA KADAS BNM 67 KA CANIM WAR 300 KRITIK WAR KESEBILIYORSANIZ KESIN ZIRLAMAYIN
 
Son düzenleme:
Kenan zamanında senden iyi zırlayan olmazdı her yattığında yok pc kastı yok sizde çift hp item var yok o yok bu çart curt sonuç ne paso yatış paso yatış bence çok konuşmayalım bu zırlama konusunu :D
 
kenan zamanında senden iyi zırlayan olmazdı her yattığında yok pc kastı yok sizde çift hp item var yok o yok bu çart curt sonuç ne paso yatış paso yatış bence çok konuşmayalım bu zırlama konusunu :d


[sıze=4]ne cok zırladınızla bu kadar kuyruk acınız warmıs demekkı sizin için oyunn gercek olmus :d adamı vs de yenınce napıcagını bılemıyor :d sen zırla abisii senin gibiler çok war yediremeyenler aglıyanlar :) [/sıze]
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst