HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar sağlam bir TR Tipi Emek server açmayı düşünüyorum.
Tr Tipi Emek filesi açıksız sorunsuz BETALI Lag ve Kapanma Derdi Olmasın.
Hile Engelleyici şeyler olması lazım Autopack vb.
YS Belgesi şart ve Turkmmo hosting rankı kesinlikle olmalı!
Oyun içi desteği olacak.
Fiyat önemli değil
Tr Tipi Emek filesi açıksız sorunsuz BETALI Lag ve Kapanma Derdi Olmasın.
Hile Engelleyici şeyler olması lazım Autopack vb.
YS Belgesi şart ve Turkmmo hosting rankı kesinlikle olmalı!
Oyun içi desteği olacak.
Fiyat önemli değil
Son düzenleme:
Bulursan eğer böyle bir bilişim bize de söylersin zira işin çok ama çok zor hiç kimse 0 saldırı garantisi veremez mutlaka açıkları oluyor. Tr tipi serverların bilişimlerden kiralanması bana saçma geliyor çünkü uzun süre açık kalması çok zor. bu da verilen emeklerin boşa gitmesine neden olduğu için millet kendi makinesini kuranlara ya da biliyorsun bilişimciler kendi oyunlarını açıyor işte onlara güveniyor o yüzden çok zor oyuncu bulursun söyleyim.
Bulursan eğer böyle bir bilişim bize de söylersin zira işin çok ama çok zor hiç kimse 0 saldırı garantisi veremez mutlaka açıkları oluyor. Tr tipi serverların bilişimlerden kiralanması bana saçma geliyor çünkü uzun süre açık kalması çok zor. bu da verilen emeklerin boşa gitmesine neden olduğu için millet kendi makinesini kuranlara ya da biliyorsun bilişimciler kendi oyunlarını açıyor işte onlara güveniyor o yüzden çok zor oyuncu bulursun söyleyim.
Her bilişimi aynı kefeye koyma lütfen engelleme milleti. bütün konularda yorumun var mesaj kasmak istiyorsan başka bölümler var
( Yanlış anlama)Her bilişimi aynı kefeye koyma lütfen engelleme milleti. bütün konularda yorumun var mesaj kasmak istiyorsan başka bölümler var( Yanlış anlama)
mesaj kasmak gibi bir amacım olsaydı çoktan tm üye olurdum zaten üyeliğimi kaç ay önce açmışım bir bak sen bana sinirlisin çünkü konunun kapanmasına neden oldum fakat şunu da unutuyorsun forum kurallarını ben koymadım eğer o konuyu ben açmış olsaydım aynı şeyi sende bana yapardın. Ve farkettiysen ben boşa yorum atmıyorum. söylediklerimin de sonuna kadar arkasındayım hem mesaj kasıyor olsam bile sana hesap verecek değilim.
iyi forumlar...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 395
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 634
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 1K
