HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
http://www.turkmmo.com/elym2-genel/2921949-ely-4-sunucusunu-bekleyen-ve-oynayacaklarin.html bu konuda dönüşümler de ;
#### 2. Yol ( Revizyon ) #### kullanıldığı için kutsal vs eklenmedi.Hortlaktan dönüşme olur mu bilemem detayını Shorty size verir.
#### 2. Yol ( Revizyon ) #### kullanıldığı için kutsal vs eklenmedi.Hortlaktan dönüşme olur mu bilemem detayını Shorty size verir.
"Servere denge saglamak için karakteri kısıtlayamazsınız". Bir karakter bariz şekilde üstün olursa diğer karakterlerin ne önemi kalır ne anlamı. O zaman millet malmıda diğer karakterleri oynayacak?= O zaman herkes sura açacak sonrada ondan şikayet olacak monoton oyun herkes sura. İtemlere full büyü dizsinler demişsin emin ol kask bilezik 15 büyü zırhtada büyü var. Ve son olarak şebnem yapmak silah dönüştürmekten 1 milyon kat zor bu serverde. "Şebnem kassınlar"forum22 bence gayet dogru konusuyor. çünkü bi karakter serverin şuanki halinde çok güçlü olucak diye kısıtlanamaz. çok saçma sapan işler bunlar kutsal şart. o kadar
servere denge saglamak için karakteri kısıtlayamazsınız. madem çok güçlü olucak suralar. büyü saw dizsinler veyahut şebnem kassınlar bizi ilgilendirmez.
BU SERVERE KUTSAL ŞART. !
denecek "kolaysa" şebnem yapmak o zaman hortlaklarda 1t karşılığı %5 oranla dönüşsün ?Şebnem için otları toparla yap bi şebnemde sonra gel gene buraya.
"Servere denge saglamak için karakteri kısıtlayamazsınız". Bir karakter bariz şekilde üstün olursa diğer karakterlerin ne önemi kalır ne anlamı. O zaman millet malmıda diğer karakterleri oynayacak?= O zaman herkes sura açacak sonrada ondan şikayet olacak monoton oyun herkes sura. İtemlere full büyü dizsinler demişsin emin ol kask bilezik 15 büyü zırhtada büyü var. Ve son olarak şebnem yapmak silah dönüştürmekten 1 milyon kat zor bu serverde. "Şebnem kassınlar"
denecek "kolaysa" şebnem yapmak o zaman hortlaklarda 1t karşılığı %5 oranla dönüşsün ?Şebnem için otları toparla yap bi şebnemde sonra gel gene buraya.
Böyle ağlayacasanız oynamayalım
Oynama kardeşim o zaman. Biz hala çok yememize rağmen şurda gelipte şebnemler npcye diye ağlıyozmu? Adam serveri ona göre ayarlamışki eklememiş hortlak dönüşümünü. Asıl burda ağlayan sizsiniz. Adam tüm dönüşümleri teker teker yapmışta hortlağı unuttugundanmı dönüştürmemiş?Oynamaya başladıgındada belliydi hortlağın dönüşmediği konuda 2. yol seçilmişken hortlak çeviririmi yoktu. Asıl ağlayan sizsiniz gelipte burda.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 83
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 493
