OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Jupiterin çilesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan atakantutkun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

jupiterin farklı ama yeniden yapmak zorunda kaldık
 
Atakan haklı,

1)Jüpiter oyuncusu kalkan küpe bilezik dışında bütün itemlerini tekrar yapmak zorunda
Neden:çünkü geri kalan itemlerin hepsinde karakter savunması ve atağı var buda mars oyuncusunu 1-0 öne geçiriyor.

2)Jüpiter oyuncuları nick sorunu da yaşadı şahsen 130 lv çarım var benden daha eskileride var nickini değişmek zorunda kaldı bu kısmı geçelim neyse hadi...

3)Mars oyuncusunu hiç etkilemedi çünkü oldugu gibi devam ettiler ve etmek zorundalar cünkü değişecek itemleri yok onlara yaradı oyuncu fazlalastı.

4)Jüpiter oyuncusu hem itemini değiştirecek parası olmalı (efsun 1m) hemde zamanı sabırı asıl canımızı sıkan durum bu jüpiter olarak.Ki bu durumu niye yaşayalım durduk yere oda baska bir soru ? Onca emek heba oldu 200t lik itemler suan 50t e düştü arada ki fark ne olucak ? tek kelimeyle HAKSIZLIK

5)Hala bikaç konuda gördüm Jüpiterden 2 kişi bizi kesiyor diyor,onuda açıklayayım evet 2 kişi hertürlü 2 mars oyuncusunu keser oyunda ,
ÇÜNKÜ:Marsta toplu item yapan henüz görmedim çoğu vs lik itemiyle saldırıyor ki 1-1 de hiçbir jüpiter oyuncusu bir Mars oyuncusunu kesemez.

Test edildi: MARESAL jüpiterde 1-1 de en sağlam karakterdir dün 1-1 vs attı SeKiL diye bir 130 lv savascıyla aralarındaki fark şuydu
-Sekil 30 sav 45 atak daha yüksek MARESAL den
-MARESAL 10K hp daha yüksek SeKiL den
Sonuc: TAbiki SeKiL kazandı.

Çünkü 2 server arasında Abartılı bir karakter savunması ve atağı farkı var.

Açıklayabildiysem ne mutlu :)
 
Destan serverındaki bir kaç eşyanın fotoğrafına baktım da onlarda da kılıç bıçak çiftel savunmaları yok jüpiter oyuncusu için en kolye ve zırh değişmeli bunun içinde yüz yüz elli trilyon yeterli olacaktır
 
Atakan haklı,

1)Jüpiter oyuncusu kalkan küpe bilezik dışında bütün itemlerini tekrar yapmak zorunda
Neden:çünkü geri kalan itemlerin hepsinde karakter savunması ve atağı var buda mars oyuncusunu 1-0 öne geçiriyor.

2)Jüpiter oyuncuları nick sorunu da yaşadı şahsen 130 lv çarım var benden daha eskileride var nickini değişmek zorunda kaldı bu kısmı geçelim neyse hadi...

3)Mars oyuncusunu hiç etkilemedi çünkü oldugu gibi devam ettiler ve etmek zorundalar cünkü değişecek itemleri yok onlara yaradı oyuncu fazlalastı.

4)Jüpiter oyuncusu hem itemini değiştirecek parası olmalı (efsun 1m) hemde zamanı sabırı asıl canımızı sıkan durum bu jüpiter olarak.Ki bu durumu niye yaşayalım durduk yere oda baska bir soru ? Onca emek heba oldu 200t lik itemler suan 50t e düştü arada ki fark ne olucak ? tek kelimeyle HAKSIZLIK

5)Hala bikaç konuda gördüm Jüpiterden 2 kişi bizi kesiyor diyor,onuda açıklayayım evet 2 kişi hertürlü 2 mars oyuncusunu keser oyunda ,
ÇÜNKÜ:Marsta toplu item yapan henüz görmedim çoğu vs lik itemiyle saldırıyor ki 1-1 de hiçbir jüpiter oyuncusu bir Mars oyuncusunu kesemez.

Test edildi: MARESAL jüpiterde 1-1 de en sağlam karakterdir dün 1-1 vs attı SeKiL diye bir 130 lv savascıyla aralarındaki fark şuydu
-Sekil 30 sav 45 atak daha yüksek MARESAL den
-MARESAL 10K hp daha yüksek SeKiL den
Sonuc: TAbiki SeKiL kazandı.

Çünkü 2 server arasında Abartılı bir karakter savunması ve atağı farkı var.

Açıklayabildiysem ne mutlu :)

En iyi sen açıkladın. Daha tespitlerin varsa okumaktan büyük keyif alırım :D
 
Para çözüm olablir belki ama efsun gelme şansıda çok düşük dün sadece kaskımı değiştirdim 4 saat efsun attım istediğim gibi olmadı gerçi ama yakın bir bonus gelince daha uğraşmadım.
Bunun gibi SİLAH-ZIRH-AYAKKABI-KOLYE değişecek daha
+ Jüpiter için dizdiğimiz vs lik itemleri de katarsak rahat 2 hafta efsun atmayla uğraşıcaz.

Sizcede biraz yardımcı olmak gerekmiyor mu [MENTION]admin[/MENTION] [MENTION]Shorty[/MENTION]

haksızsam haksızsın diye söyleyin
bu forum tartışmak için var nede olsa yeter ki açıklama yapın bizlere bu konuda bir önceki mesajımda kendi gördüğüm sorunları sıraladım.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst