Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Artık bende Uzmanım :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan asdasdasddj
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 107
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Neyse uzman arkadaşımıza saygısızlık yapmaya gerek yok ö.m ile sorduğun cevabınıda verdim kardeşim tekrardan hayırlı olsun nice rütbelere.;)

sağol çok teşekkür ederim yardımların için :)
 
Önemli olan nickin değil bu foruma yaptığın katkıdır. Kişiliğindir, karakterindir.

Umuyorumki nice gelip geçen bazı anlamlı forum nickine sahip eski forum yöneticileri gibi olmaz kaderin. Nickin anlamlı ya da anlamsız olmasından ziyade bizlerin gözünde saygın olarak kalan kişiler arasında olursun. Bizim için önemli olan x,q, w kullanman ya da nickini asdasd gibi şeyler yapman değil kişiliğinin düzgün olmasıdır. Çünkü yazım hataları vb düzeltilebilir fakat bozuk kişilikler çok çok zor düzeltilir. Tabiki aramızda kalıcı olmak için önce yönetime girmen gerek ama uzman olarak ilk adımı attın zaten.

Tebrik ederim :)

Çok teşekkür ederim sağolun destekleriniz için :)
 
hayırlı olsun önemli olan nick değil kişiliktir bu forumda en saçma nicklerden biride benim :)
Ayrıca tek tek alıntı yapma hepsini 1 mesajda alıntı yaparak cevapla :)
 
@zeyn0;

hahahahah zeynep foruma ilk geldiginde kardeş mt2 oynuyon mu demiştim, vip üyeligin vardı, eskileri hatırladım :D
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst