mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Artık bende Uzmanım :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan asdasdasddj
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 107
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Neyse uzman arkadaşımıza saygısızlık yapmaya gerek yok ö.m ile sorduğun cevabınıda verdim kardeşim tekrardan hayırlı olsun nice rütbelere.;)
 
2010 Senesi bunlar yalnız o zamanlar modaydı bu şekilde konuşmak. :)

Ne modası avukat bey? Türkçe'yi katletme modası mı? Neyi savunuyorsun suçlama mı var açıklama gereği duyuyorsun? Hitap ettiğim kişiler belli benim ya sen?

Daha fazla konuşmaya gerek yok diye düşünüyorum yapmaya çalıştığınız apaçık ortada..
 
Bunu biliyor olmalısınız ki 2-3 yıl öncesinden sanal ortamda o şekilde konuşmak gerçekten sıklıkla görülebiliyordu. Türkçe'nin katledildiğinin farkındayım. Bir şey yapmaya da çalıştığım yok. Neyse hayırlı olsun arkadaşımıza konu gereksiz yere farklı boyutlara geldi kirletmemizin bir sebebi yok.
 
Bunu biliyor olmalısınız ki 2-3 yıl öncesinden sanal ortamda o şekilde konuşmak gerçekten sıklıkla görülebiliyordu. Türkçe'nin katledildiğinin farkındayım. Bir şey yapmaya da çalıştığım yok. Neyse hayırlı olsun arkadaşımıza konu gereksiz yere farklı boyutlara geldi kirletmemizin bir sebebi yok.


Şunu baştan anlayıp tüm bu kirliliğe yol açmasaydınız keşke...
 
Önemli olan nickin değil bu foruma yaptığın katkıdır. Kişiliğindir, karakterindir.

Umuyorumki nice gelip geçen bazı anlamlı forum nickine sahip eski forum yöneticileri gibi olmaz kaderin. Nickin anlamlı ya da anlamsız olmasından ziyade bizlerin gözünde saygın olarak kalan kişiler arasında olursun. Bizim için önemli olan x,q, w kullanman ya da nickini asdasd gibi şeyler yapman değil kişiliğinin düzgün olmasıdır. Çünkü yazım hataları vb düzeltilebilir fakat bozuk kişilikler çok çok zor düzeltilir. Tabiki aramızda kalıcı olmak için önce yönetime girmen gerek ama uzman olarak ilk adımı attın zaten.

Tebrik ederim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst