Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Serverkur - BüyükWeb Hangisi Neden?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan umutss123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

Sizin tercihiniz hangisi ?

  • BüyükWEB

  • Serverkur


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

İki firmada başarılıdır.Güvenerek alabilirsin.Büyükwebden 1 adet metin2 ve knight online almıştım.Filesları o kadar iyi olmamakla birlikte makinalarına güveniyorlar aslında haklılar turkmmoda o kalitede 2 firma var.Diğerini söylemeyim.Serverkurun filesları kanımca büyükwebe göre daha iyi.Bide yanlış hatırlamıyorsam .com alıyorlardı.Onlardanda 1 adet metin2 almıştım.Bunlar benim kendi şahsıma ait görüşlerdir.İki firmada büyüktür.Paran boşa gitmez.Ayrıca büyükweb ekibinin bu kadar kibirli olduğunu bilmiyordum.

Bilmezsiniz çünkü bir kibrimiz yok ama siz burada firma diye geçinen kişileri gerçekten biliyor olsaydınız neden böyle bir tavır takındığımı anlardınız, geçen sene 4-5 firma ile tartıştım şuan hiç biri piyasada yok biz bir şeyleri bilerek böyle konuşuyoruz.
 
BuyukWeb den şaşma derim köklü bir firma şuan kadar 1 tane olsun şikayet konusunu görmedim ama serverkur dersen onun hakkında pek bilgim yok şimdi günahını almayım ama server kurun birkac defa şikayet konusu görmüştüm.
 
ServerKur ile çalışmadan önce tam 8 tane bilişim değiştirdim bunların 2 tanesi dolandırıcı çıktı. 2 tanesinin filesi bozuktu naparsanız yapın düzenlenemiyordu.2 tanesinde putty den sunucuya baglandıgınızda yedek al yedeği kur chleri ac gibi seçenekler yoktu. Bi oyunda kayıt alamazsanız tek hatanızda oyun çöp olur. ve iki tanesindede bugta kalma problemleri vardı aldığınız sunucu rem i 4 gb olsa bile.. lag problemleri vardı. Ben Server Kur ile iyiki çalışıyorum herşeyiyle sitemi forum umu oyunumu teslim aldım her konudada yardım ediolar allah razı olsun. Server Kur'u tek geçiyorum. HERKESEDE TAVSİYE EDİYORUM

Katılıyorum. ve ServerKur u Öneriyorum.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst