noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Serverkur - BüyükWeb Hangisi Neden?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan umutss123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

Sizin tercihiniz hangisi ?

  • BüyükWEB

  • Serverkur


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Biraz büyüyün olur mu ?

Belki o zaman adam olursunuz hala boş boş konuşuyorsun, ne ara adam oldunuz anlamıyorum ki ?

Yaptığım ilk yorumu bile anlamadınız alıntına cevap bile vermeye tenezzül etmedim büyüyün olur mu ?

Ya Tamam Büyüksün .
Tartısmaya Hala Devam Ediyorsun Büyüksen oylamada yenilmissin zaten seni karalamaya felanda calısan kimse yok bosuna polemik çıkartıyorsunuz kendi kendine yorum atıyorsun tatırsma cıkartıyorsun yorumlara baktım güldüm ne demek onu acıklarmısın bana ? yenildin dümdüz yürü aldırıs etme eğer büyüğüm diyorsan ama pek sanmam o yorumu atan kişidende böyle birşey beklemem beklenmezde.

@SvKur ; Sende Boşver daha yorum atma herkes yoluna baksın sen yoluna bak zaten bakıyorsunda büyüksün benim gözümde baskalarının gözündede aldırıs yapmadan devam et uğrasma kimseyle :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Gel Büyüklüğü Ben Öğreteyim Sana :)

Ya Tamam Büyüksün .
Tartısmaya Hala Devam Ediyorsun Büyüksen oylamada yenilmissin zaten seni karalamaya felanda calısan kimse yok bosuna polemik çıkartıyorsunuz kendi kendine yorum atıyorsun tatırsma cıkartıyorsun yorumlara baktım güldüm ne demek onu acıklarmısın bana ? yenildin dümdüz yürü aldırıs etme eğer büyüğüm diyorsan ama pek sanmam o yorumu atan kişidende böyle birşey beklemem beklenmezde.

@SvKur ; Sende Boşver daha yorum atma herkes yoluna baksın sen yoluna bak zaten bakıyorsunda büyüksün benim gözümde baskalarının gözündede aldırıs yapmadan devam et uğrasma kimseyle :)

Körler sağırlar birbirini ağırlar.

Sitede ki banka hesaplarında ki ismi aç önce, adının görünmesinden neden çekiniyorsun ki ? Yada banka hesapları annene babana mı ait bundan mı çekiyorsun ?

Olur küçüğüm sende büyürsün.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Sfenks gibi yan hesapları değerlendirmiyorum.Burdan herkese de sesleniyorum yan hesapların dediklerine kulak asmayın !
 
İki firmada başarılıdır.Güvenerek alabilirsin.Büyükwebden 1 adet metin2 ve knight online almıştım.Filesları o kadar iyi olmamakla birlikte makinalarına güveniyorlar aslında haklılar turkmmoda o kalitede 2 firma var.Diğerini söylemeyim.Serverkurun filesları kanımca büyükwebe göre daha iyi.Bide yanlış hatırlamıyorsam .com alıyorlardı.Onlardanda 1 adet metin2 almıştım.Bunlar benim kendi şahsıma ait görüşlerdir.İki firmada büyüktür.Paran boşa gitmez.Ayrıca büyükweb ekibinin bu kadar kibirli olduğunu bilmiyordum.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst