Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Serverkur - BüyükWeb Hangisi Neden?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan umutss123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

Sizin tercihiniz hangisi ?

  • BüyükWEB

  • Serverkur


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar araştırdığım ve birkaç kez konuştuğum kadarıyla şuan bu iki firma arasında kaldım.1 GB server fiyatları 30 tl büyükweb,35 tl serverkur.Yani fark çok az bu yüzden fiyat önemli değil.İkisi de ilgili gözüküyor.Ankete katılıp neden bu firmayı tercih ettiğinizi yazın lütfen.
 
Büyükweb eskisi kadar tempolu calısmıyor eskiden iyilerdi gercekten . ama serverkur u dene derim. mşteri yorumlarındada belli saten.
 
ServerKur ile çalışmadan önce tam 8 tane bilişim değiştirdim bunların 2 tanesi dolandırıcı çıktı. 2 tanesinin filesi bozuktu naparsanız yapın düzenlenemiyordu.2 tanesinde putty den sunucuya baglandıgınızda yedek al yedeği kur chleri ac gibi seçenekler yoktu. Bi oyunda kayıt alamazsanız tek hatanızda oyun çöp olur. ve iki tanesindede bugta kalma problemleri vardı aldığınız sunucu rem i 4 gb olsa bile.. lag problemleri vardı. Ben Server Kur ile iyiki çalışıyorum herşeyiyle sitemi forum umu oyunumu teslim aldım her konudada yardım ediolar allah razı olsun. Server Kur'u tek geçiyorum. HERKESEDE TAVSİYE EDİYORUM
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst