HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
crossfire grafik ve gerceklilik acisindan nerdeyseeeeeeee tum silahlı oyunları tek gecer cross fireye goz atamanızı tavsıye ederım bu arada wolf team da guzel ama cok gercekci deil onla vakit HaRcamadan Crossa Baslayin DeRim Siz Bilrsn hack var dogru ama bayaga azaldi hem hack yok wolf treamdaki gibi parayala crosstada hacklar alanlar var tabisi (
bekleriiz crossaaaa
bekleriiz crossaaaacrossfire grafik bakımından wolfteam dan kat kat iyi üstüne üstlük wolfteam daki silahlar crossfireden çalıntı xm8 i adamlar x em 8 yapmişlar saçmalik... crossfirede bi silaga 36000 gp veriyosun ama wolfteamdaki gibi silah 1 gunluk deil sinirsiz.fps oyunlarinda crossfire yi tek geçerim.
hayır bence cross fire çünkü crossfirede süresiz silahlar var fakat wolfteama bakınca tüm itemler paralı
crossfire her türlü daha iyi ama seri oynayabiliyorsun ben seri oyun oynarım oyuzdende rahat oluyor benim çin crossfire ama yoq ben yavas oynarım alıitırma yapayım dersen wolfteam
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 59
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 79
