HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Statü gelistirme kısmının orada bakım diye bir buton var ve tıklayıp bakım nedeni,bakım süresi ve bakıma ne kadar kalacağını yazıp bakımı başlat diyorum. Coreye bilgi ver sekmesine tıklayınca sadece aynı chde olduğum oyunculara gidiyor, diğer chdeki oyunculara gitmesi için ya warp olmaları ya da karakter atıp,oyundan girip çıkmaları gerekiyor. Ben bunu aynı anda tüm chlerin görebileceği şekilde nasıl ayarlarım? Ayrıca iptal edince simge hala kalıyor. ( aynı chdeki oyuncuda gidiyor ama farklı chdeki oyuncuda sayac devam ediyor ve simge kalıyor )
Bir diğer soru ise oyunda bakım /shutdown komutu ile oyunculara dc atip girisleri kapatıyor ben bu süre zarfından kac dakika sonra oyunu açarsam item veya farklı sebeplerden dolayı herhangi bir kayıba sebep olmaz? Çünkü ben tam oyun kapanacak dediği sırada itemi düşürdüm ama oyunu açtığımda o eşya yoktu. Bunun için belirli bir süre beklemem gerekiyor mu yoksa yine düzeltilmesi lazım mı?
Bilgisi olan arkadaşlar da özelden ulaşırsa sevinirim. Detaylı bilgi almak isterim. Şimdiden teşekkür ederim, hayırlı ramazanlar ve keyifli forumlar dilerim.
Bir diğer soru ise oyunda bakım /shutdown komutu ile oyunculara dc atip girisleri kapatıyor ben bu süre zarfından kac dakika sonra oyunu açarsam item veya farklı sebeplerden dolayı herhangi bir kayıba sebep olmaz? Çünkü ben tam oyun kapanacak dediği sırada itemi düşürdüm ama oyunu açtığımda o eşya yoktu. Bunun için belirli bir süre beklemem gerekiyor mu yoksa yine düzeltilmesi lazım mı?
Bilgisi olan arkadaşlar da özelden ulaşırsa sevinirim. Detaylı bilgi almak isterim. Şimdiden teşekkür ederim, hayırlı ramazanlar ve keyifli forumlar dilerim.
