noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Wolfteam mi Crossfire mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan manibuba
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

crossfire grafik ve gerceklilik acisindan nerdeyseeeeeeee tum silahlı oyunları tek gecer cross fireye goz atamanızı tavsıye ederım bu arada wolf team da guzel ama cok gercekci deil onla vakit HaRcamadan Crossa Baslayin DeRim Siz Bilrsn hack var dogru ama bayaga azaldi hem hack yok wolf treamdaki gibi parayala crosstada hacklar alanlar var tabisi ((: bekleriiz crossaaaa
 
crossfire grafik bakımından wolfteam dan kat kat iyi üstüne üstlük wolfteam daki silahlar crossfireden çalıntı xm8 i adamlar x em 8 yapmişlar saçmalik... crossfirede bi silaga 36000 gp veriyosun ama wolfteamdaki gibi silah 1 gunluk deil sinirsiz.fps oyunlarinda crossfire yi tek geçerim.
 
crossfire her türlü daha iyi ama seri oynayabiliyorsun ben seri oyun oynarım oyuzdende rahat oluyor benim çin crossfire ama yoq ben yavas oynarım alıitırma yapayım dersen wolfteam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst