HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Ben Futbolcuyum Klübümü Söylemek İstemiyorum Ama Kalıplı Olmak İstiyorum
Yaş=13
Boy=1,45
Kilo=35
Yaş=13
Boy=1,45
Kilo=35
Ben de 13 yaşındayım =)
Boy:170,5 cm
Kilo:77
Bodyye gidiyorum 4 aydır kalıplı olcaksan ilk boğazdan kesme sakın karbonhidrat ve proteni ye bolca zaten sporzuymuşsun eritirsin çok göbek olmaz 35 kilo çok az ayrıca cin ali gibi ye azıcık kardeşim
Boy:170,5 cm
Kilo:77
Bodyye gidiyorum 4 aydır kalıplı olcaksan ilk boğazdan kesme sakın karbonhidrat ve proteni ye bolca zaten sporzuymuşsun eritirsin çok göbek olmaz 35 kilo çok az ayrıca cin ali gibi ye azıcık kardeşim
13 yaşındasın daha bu yaşta kalıplı olmayı falan isteme bence dostum biraz bekle liseye geçene kadar gelişirsin zaten sonrası zaten kulubün seni geliştirecek haftada bir gün ağırlık çalışmaları yapmaları gerek.
Benim düşüncem şuan çok çok erken. Ama şuan istiyorsan protein alman gerek bol bol.
Benim düşüncem şuan çok çok erken. Ama şuan istiyorsan protein alman gerek bol bol.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 43
- Soru
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 253
- Cevaplar
- 30
- Görüntüleme
- 529
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 19

