HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
usta fileste bata moblar ve haritaları ve takıları var mı
kardeşim herşeyi yaptım ama nacivata baglanamıyo sw acık olduğu halde girmio yardım edermisin
-Yenı Haritalarda Slotlar görünmüyor atak yapıyolar fakat slotlar yok
-Kulenın 4. katı skıntılı slot yok
-Ve suan karsılastıgım bıseyde server sysınstall ı kaydetmıyor
-V1 de pet sıstemı sıkıntılı gelmıyo petler
-Beta ıtemlerde nınja zırhı ve sılahları sıkıntılı zırh gorunmuyo ve sılahı gıyınce karakter hareket etmıyor sadece nınjada bu böyle
-Ayrıca oyunda pek cok seyde bug yapa bılıyorsun hatalar fıx lendı lafı sızın ıcın standart bı kelıme olmus oyunu ıyı bılen kısıler sw nızın su halınde okdr cok bug yaparkı aklınız hayalınız durur
KÖTULEMEK AMAÇLI SOYLEMIYORUM SF GERCEKTEN BASARILI SADECE EKSIKLERI VAR EMEK VAR ORTADA BASARILARIN DEVAMINI DILERIM V4 CIKARTACAKSAN ONCE SF BILEN BI KISIYE KURDUR HATALARA BAKSIN BUGLARI OYLE KALDIRIN DAHA IYI HIT ALACAGINA EMINIM SF'N GERCEKTEN BASARILI :ka19:
-Kulenın 4. katı skıntılı slot yok
-Ve suan karsılastıgım bıseyde server sysınstall ı kaydetmıyor
-V1 de pet sıstemı sıkıntılı gelmıyo petler
-Beta ıtemlerde nınja zırhı ve sılahları sıkıntılı zırh gorunmuyo ve sılahı gıyınce karakter hareket etmıyor sadece nınjada bu böyle
-Ayrıca oyunda pek cok seyde bug yapa bılıyorsun hatalar fıx lendı lafı sızın ıcın standart bı kelıme olmus oyunu ıyı bılen kısıler sw nızın su halınde okdr cok bug yaparkı aklınız hayalınız durur
KÖTULEMEK AMAÇLI SOYLEMIYORUM SF GERCEKTEN BASARILI SADECE EKSIKLERI VAR EMEK VAR ORTADA BASARILARIN DEVAMINI DILERIM V4 CIKARTACAKSAN ONCE SF BILEN BI KISIYE KURDUR HATALARA BAKSIN BUGLARI OYLE KALDIRIN DAHA IYI HIT ALACAGINA EMINIM SF'N GERCEKTEN BASARILI :ka19:
Son düzenleme:
ya kardeşim ne bicim adamsın yardıma ihtiyaçımız var 3 düz özelden msj atıyorm cevap atmıyorsn insaf ya arkadaşlarımız oyuna giremıyor pack ile neden bu konuda video cekmedin ? resmen sürünüyorm 3 gündür çözüm falan bulamadım pack editlemeyi göstermişsin biz giriyorz tamam ama arkadaşlarımız nasıl gircek sabıt ıp den ne yaptısam olmadı port maplar acık sitenin adresini bile yazdım denemedigim yol kalmadı arkadaşlarımız packlerle nasıl gircek kardeşim oyuna
@@@@@@@
@@@@@@@- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 919
- Görüntüleme
- 127K
- Cevaplar
- 2K
- Görüntüleme
- 249K
- Cevaplar
- 350
- Görüntüleme
- 62K
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 3K
