HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar bir pvp serverda gmlik yapıyorum da swnin videosunu çekeceğim.önerdiğiniz güzel bir video çekme-düzeltme programı var mı ? ayrıca ÜCRETSİZ bir photoshop programı varsa onu da söyleyebilir misiniz? teşekkür ederim
Camtasia Studio, Bandicam. Bunlardan birini kullanırsan HD video çekebilirsin.
Ücretsiz Photoshop derken ? İnternette zaten ücretsizleri dolaşıyor ararsan bulursun.
Ücretsiz Photoshop derken ? İnternette zaten ücretsizleri dolaşıyor ararsan bulursun.
Selam , Sizler için hazırladığım bir Video programı var , Ayrıca Ücretsiz : http://www.turkmmo.com/metin2-resim...2121507-metin2-hd-video-cekme-programi-|.html
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 252
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 267
Metin2 Hile İstek
Metin2 TR Otomasyon balık botu
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 261
