HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
selam
tıklatör öğrendiğim iyi oldu teşekürler .. fakat gecenlerde maliyet hesabı yapatım pete pala toplatma çok pahalıya geldi ( pet 14 lwl slotlarda 3. kademe 10 radar ve 2 ambar genişletiçi var), yakıt maliyeti kapının verdiğinden fazla oluyor . openstealt ve chatengine 2 ye ayarlı iken sırf gemi 2.16 saate 9000 depo zaten doluyor . aynı depoyu pete toplatığımda 9-10 saat gibi sürüyor. harcadığı yakıt % 30 indirimlen dahi 11850 uri bir zeta 1500-1800 gg ile açılıyor en az 2,5 - 3 tur atmak gerekli buda 35 bin uri demek bu yüzden petim palada hep kapalı..
ben ibot ile ( restevry 190/35 ayarlı ) spearheat premeryum beslemeli ful hız + açık pet (hemen hemen aynı konfi ) +görünmezlik + katlayıcı - argelerimde kısmet ve bağlayıcı ışın malesef yapılmamış olarak en fazla saate 6-7 bin uri kasabiliyorum oda hergün değil hafta sonları 4 bine kadar düşüyor 24 saat bıraksan 120 bin uriyi geçmiyor, bunu şunun için yazıyorum verdiğim linkte adamların anlattığı , yukarıda yazdığım şekilde olsa belki bende 300bin kasarım ama şu an inanmıyorum , bunun eskiden darkorbitin botculara karşı aldığı önlemlerden önce olduğunu düşünüyorum..
genede konu çoğu kişi için faydalı , eksik olmamak kaydı ile bilinmesinde fayda var .elinize sağlık paylaşımınız için teşekürler , ben sadece eksik gördüğüm noktaları tamamladım
saygılarımla
tıklatör öğrendiğim iyi oldu teşekürler .. fakat gecenlerde maliyet hesabı yapatım pete pala toplatma çok pahalıya geldi ( pet 14 lwl slotlarda 3. kademe 10 radar ve 2 ambar genişletiçi var), yakıt maliyeti kapının verdiğinden fazla oluyor . openstealt ve chatengine 2 ye ayarlı iken sırf gemi 2.16 saate 9000 depo zaten doluyor . aynı depoyu pete toplatığımda 9-10 saat gibi sürüyor. harcadığı yakıt % 30 indirimlen dahi 11850 uri bir zeta 1500-1800 gg ile açılıyor en az 2,5 - 3 tur atmak gerekli buda 35 bin uri demek bu yüzden petim palada hep kapalı..
ben ibot ile ( restevry 190/35 ayarlı ) spearheat premeryum beslemeli ful hız + açık pet (hemen hemen aynı konfi ) +görünmezlik + katlayıcı - argelerimde kısmet ve bağlayıcı ışın malesef yapılmamış olarak en fazla saate 6-7 bin uri kasabiliyorum oda hergün değil hafta sonları 4 bine kadar düşüyor 24 saat bıraksan 120 bin uriyi geçmiyor, bunu şunun için yazıyorum verdiğim linkte adamların anlattığı , yukarıda yazdığım şekilde olsa belki bende 300bin kasarım ama şu an inanmıyorum , bunun eskiden darkorbitin botculara karşı aldığı önlemlerden önce olduğunu düşünüyorum..
genede konu çoğu kişi için faydalı , eksik olmamak kaydı ile bilinmesinde fayda var .elinize sağlık paylaşımınız için teşekürler , ben sadece eksik gördüğüm noktaları tamamladım
saygılarımla
selam
tıklatör öğrendiğim iyi oldu teşekürler .. fakat gecenlerde maliyet hesabı yapatım pete pala toplatma çok pahalıya geldi ( pet 14 lwl slotlarda 3. kademe 10 radar ve 2 ambar genişletiçi var), yakıt maliyeti kapının verdiğinden fazla oluyor . openstealt ve chatengine 2 ye ayarlı iken sırf gemi 2.16 saate 9000 depo zaten doluyor . aynı depoyu pete toplatığımda 9-10 saat gibi sürüyor. harcadığı yakıt % 30 indirimlen dahi 11850 uri bir zeta 1500-1800 gg ile açılıyor en az 2,5 - 3 tur atmak gerekli buda 35 bin uri demek bu yüzden petim palada hep kapalı..
ben ibot ile ( restevry 190/35 ayarlı ) spearheat premeryum beslemeli ful hız + açık pet (hemen hemen aynı konfi ) +görünmezlik + katlayıcı - argelerimde kısmet ve bağlayıcı ışın malesef yapılmamış olarak en fazla saate 6-7 bin uri kasabiliyorum oda hergün değil hafta sonları 4 bine kadar düşüyor 24 saat bıraksan 120 bin uriyi geçmiyor, bunu şunun için yazıyorum verdiğim linkte adamların anlattığı , yukarıda yazdığım şekilde olsa belki bende 300bin kasarım ama şu an inanmıyorum , bunun eskiden darkorbitin botculara karşı aldığı önlemlerden önce olduğunu düşünüyorum..
genede konu çoğu kişi için faydalı , eksik olmamak kaydı ile bilinmesinde fayda var .elinize sağlık paylaşımınız için teşekürler , ben sadece eksik gördüğüm noktaları tamamladım
saygılarımla
En verimli şekilde toplama için gerekenleri ve bunun karlı olup olmadığını hesaplayarak yazdığınız için ben teşekkür ederim.
Söylediğin gibi pet yakıtı çok pahalı normalde ama arkadaşımda sınırsız pet yakıtı var. Protokolleri de 1 kez satın almış, artık kullanıyor sürekli.
Mühim olan pet haftasının ne zaman geleceği![]()
aynen ama hiç bilmiyorum
petin çıktığı gün geliyordu galiba. ay ve gün olarak.Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 517
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
