dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Arkadaşımın Uri Taktiği

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan safakbabaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
selam
arkadaş duydukları kısmi olarak doğru ama yanlış olan taraflarını da ben yazayım , önçe yanlışlar:
1 citadel konusu biraz hatalı gemiyi sis hariçinde kımıldatmadan tutuğunuzda 3-4 dk içinde oyundan çıkar . petiniz istediği kadar toplasın 3-5 dk ne toplarsa o. sis içinde openstealt ile bırakıyorsa o olabilir benim gemi 9000ambara sahip ..
2 bu konu bir kaç ay önce elitepvpde paylaşılmıştı, burada anlatılan konuda eksik olan kısımlar var , önce oyuncu için katlayıcı almanız gerekli peşinden, bağlayıcı ışın 1 -2 , kısmet 1 - 2 ,yani bunları yapabilmek için ise 40 argeyi yapman lazım gemi ful hız ( promeryum beslemeli ) droitler ful kalkan spearhead veya vega gemisi olacak + pette 3 kademe maden ve avantaj kutusu toplayıcısı +3 kademe altı adet radar ve altı adet kurtarma protokolü takılacak ,ve bunlara ilaveten desteklerden hammadde bulma desteği alınacak ve bota atılacak şartlar pek basit değil sırf bunları yapmak için gerekli uriyi siz hesaplayın buda yeterli değil botu ve open stealti chatengine ile hızlandıracaksın vs vs .
yani bunlar basit değil ki şimdi değişen oyun dinamiği yüzünden 3-4 saat toplamadan sonra 40 dk dinlendirirsen o kutular gözüküyor ..
elitedeki linkide bu
başka yazan mevzularda var okuyun faydalı olacaktır , araştırmacı olun dil öğrenin faydasını fazlası ile görürsünüz ...
saygılarımla
 
selam
arkadaş duydukları kısmi olarak doğru ama yanlış olan taraflarını da ben yazayım , önçe yanlışlar:
1 citadel konusu biraz hatalı gemiyi sis hariçinde kımıldatmadan tutuğunuzda 3-4 dk içinde oyundan çıkar . petiniz istediği kadar toplasın 3-5 dk ne toplarsa o. sis içinde openstealt ile bırakıyorsa o olabilir benim gemi 9000ambara sahip ..
2 bu konu bir kaç ay önce elitepvpde paylaşılmıştı, burada anlatılan konuda eksik olan kısımlar var , önce oyuncu için katlayıcı almanız gerekli peşinden, bağlayıcı ışın 1 -2 , kısmet 1 - 2 ,yani bunları yapabilmek için ise 40 argeyi yapman lazım gemi ful hız ( promeryum beslemeli ) droitler ful kalkan spearhead veya vega gemisi olacak + pette 3 kademe maden ve avantaj kutusu toplayıcısı +3 kademe altı adet radar ve altı adet kurtarma protokolü takılacak ,ve bunlara ilaveten desteklerden hammadde bulma desteği alınacak ve bota atılacak şartlar pek basit değil sırf bunları yapmak için gerekli uriyi siz hesaplayın buda yeterli değil botu ve open stealti chatengine ile hızlandıracaksın vs vs .
yani bunlar basit değil ki şimdi değişen oyun dinamiği yüzünden 3-4 saat toplamadan sonra 40 dk dinlendirirsen o kutular gözüküyor ..
elitedeki linkide bu
başka yazan mevzularda var okuyun faydalı olacaktır , araştırmacı olun dil öğrenin faydasını fazlası ile görürsünüz ...
saygılarımla

1) dostum oyundan atma konusu çok kolay. tıklatör diye küçük bir program varç radardan durduğun yeri işaretliyorsun ve o program radardan tıklamalar yapıyor. 2 tane tıklatör çlaıştırıyorsun gemi 1m aralıklı yerde durmadan gidip geliyor ve hiç bağlantı kopmuyor.

2) bana arkadaşın anlattığını yazdım size. o kadar ince ince sormadım ama anlattığı bu şekildeydi. ama:
katlayıcıya gerek yok. söylediğin argelere de gerek yok. modüllerin hepsinden 3.seviyeleri mevcut kendisinde. protokol olarak sadece radar kullanıyor. geresi içerik arttırır. soğuma konusuna bir şey diyemiycem. bana o kadarını anlatmadı bende sormadım. anlatığını yazdım.
dediğim gibi soğuma dışında yazdıklarının çoğu gereksiz. senin dedikleirn max toplama için. benim yazdığım standart.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst