HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beyler benim bir arkadaş var dark oynayan. Aslında bir sürü var ama ben bir tanesi anlatacağım 
Zamanında pet haftası varken sınırsız pet yakıtı diye bir şey vardı. Gerçek para ile satın alıyordun uri satın alam sayfasından. Pet haftasına özeldi.
Bu arkadaşım satın almıştı babasının kredi kartını kullanarak.
Şuanda gemisi 10havoc, 35lf4, 46 arge, geliştirmeler full 16 filan işte.
Sordum bu uri ile ggnin suyu nerden geliyor dedim.
Pete oto yağmayı açıyorum ve gece pcyi açık bırakıyorum dedi. Sonra başladı anlatmaya:
Pet 15lv, yakıt sınırsız, protokollerin tamamını açıp hepsine radar3 takıyorum. Oto yağmayı açıp, gemiyi portalda koyuyorum dedi.
EEE kesmiyorlarmı peti dedim. Yok bu fikir aklıma gelince petin tüm kalkan yerlerini açtım ve petin can arttırma şeyleri aldım dedi. 200k canı oluyo bilmem ne kadar kalkan oluyo dedi. Bide gemi vega ve full hız diziyorum pet gemiye göre hızlandığı için, daha da hızlı topluyor dedi. (bigboy alın ve hiç hız koymayın besleme yapmayın, o şekilde toplatmayı deneyin. bir de full hız+promeriumlu vega ile deneyin. pet jet gibi hızlanıyor
)
Her gece bu şekilde bol bol uri vs gg kasıyormuş. Normal kasılırkende peti açıyor ve oto toplamaya atıyor. Günlük 100kya yakın uri kasıyormuş, 300-400tane filan da GG.
Bazen citadel alıp, gemi hız dro kalkan + kalp düzeni yapıp 5-3te duvarların arasına giriyormuş. Kamufile ile orda bekliyormuş ve pet topluyormuş. sabaha kadar anca fullüyormuş zaten 8000 ambarı. sabah 6gibi 1 kez boşaltıp ambarı tekrar atıyormuş.
HAYAT SINIRSIZ PET YAKITI OLANA GÜZEL
HEM DE BOT FİLAN KULLANARAK GEMİYİ RİSKE ATMIYOR. SİZE TAVSİYEM TEKRAR SINIRSIZ YAKIT GELİRSE SATIN ALIN. 50TL miydi neydi. Botların 2aylığına vericeğiniz parayla sınırısız ve hilesiz geçim kaynağı 

Zamanında pet haftası varken sınırsız pet yakıtı diye bir şey vardı. Gerçek para ile satın alıyordun uri satın alam sayfasından. Pet haftasına özeldi.
Bu arkadaşım satın almıştı babasının kredi kartını kullanarak.
Şuanda gemisi 10havoc, 35lf4, 46 arge, geliştirmeler full 16 filan işte.
Sordum bu uri ile ggnin suyu nerden geliyor dedim.
Pete oto yağmayı açıyorum ve gece pcyi açık bırakıyorum dedi. Sonra başladı anlatmaya:
Pet 15lv, yakıt sınırsız, protokollerin tamamını açıp hepsine radar3 takıyorum. Oto yağmayı açıp, gemiyi portalda koyuyorum dedi.
EEE kesmiyorlarmı peti dedim. Yok bu fikir aklıma gelince petin tüm kalkan yerlerini açtım ve petin can arttırma şeyleri aldım dedi. 200k canı oluyo bilmem ne kadar kalkan oluyo dedi. Bide gemi vega ve full hız diziyorum pet gemiye göre hızlandığı için, daha da hızlı topluyor dedi. (bigboy alın ve hiç hız koymayın besleme yapmayın, o şekilde toplatmayı deneyin. bir de full hız+promeriumlu vega ile deneyin. pet jet gibi hızlanıyor
)Her gece bu şekilde bol bol uri vs gg kasıyormuş. Normal kasılırkende peti açıyor ve oto toplamaya atıyor. Günlük 100kya yakın uri kasıyormuş, 300-400tane filan da GG.
Bazen citadel alıp, gemi hız dro kalkan + kalp düzeni yapıp 5-3te duvarların arasına giriyormuş. Kamufile ile orda bekliyormuş ve pet topluyormuş. sabaha kadar anca fullüyormuş zaten 8000 ambarı. sabah 6gibi 1 kez boşaltıp ambarı tekrar atıyormuş.
HAYAT SINIRSIZ PET YAKITI OLANA GÜZEL
HEM DE BOT FİLAN KULLANARAK GEMİYİ RİSKE ATMIYOR. SİZE TAVSİYEM TEKRAR SINIRSIZ YAKIT GELİRSE SATIN ALIN. 50TL miydi neydi. Botların 2aylığına vericeğiniz parayla sınırısız ve hilesiz geçim kaynağı 
Son düzenleme:
Zekice ama bilemiyorum.
İlk yorumda bendenmis![]()
neyi bilemiyosun anlamadım

tebrikler

2. mesajınızı silip 1.ye eklerseniz daha mantklı olurİlk yorumda bendenmis![]()
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 517
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K

