HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ya aslında bu konuya hiç girmek istemiyorum forumun üyesi egosunu tatmin etmeye çalışıyor benim görüşüm bu
Ben senin düşüncene katılmıyorum nedeni turkmmonun gelişmesi için ufakta olsa bir bütçe kaynagı saglanması ve karşılanması gerek bu yüzdedende vıp üyelige ihtiyaç var düşüncem budur.
Forumunda Giderleri Vardır Elbet Bunun İçin Bence Vip Üyelik Satılması Normal ve 1m rep olmalı
1m rep o kadar büyük bir miktar değil 1-2 gün forumda yararlı paylaşım yapıp forum oyunlarını oynarsan 10-20 katını yapabilirsin.
1m rep o kadar büyük bir miktar değil 1-2 gün forumda yararlı paylaşım yapıp forum oyunlarını oynarsan 10-20 katını yapabilirsin.
Son düzenleme:
Forumdaki Üyeleri Rep puanıyla yargılıyorsanız Baştan kaybedersiniz ,Bunun Vip ile Alakası yok maalesef.
Ben senin düşüncene katılmıyorum nedeni turkmmonun gelişmesi için ufakta olsa bir bütçe kaynagı saglanması ve karşılanması gerek bu yüzdedende vıp üyelige ihtiyaç var düşüncem budur.
bu kadar büyük bir forumun nasıl olurda vıp üye gelirleriyle geçindiğine şaşıyorum şöyle ki;
- metin2 pvp server paylaşım bölümünde özel reklam alanı var
- sitenin heryerinde fazlasıyla reklam var ziyaretçi sayısıda çok fazla
aslında anlatmak istediğim yukardaki 2 madde iş, VIP üyelik ek gelir.. olmasa da olur varlığı yorar gibi bişey..
reklamlardan falan kaç kazandıklarını bilmiyorum ama vıp olmasada olur bu konumdada sadece rep vermelerine tepki gösterdim bunun dışında verdikleri özellikler diğer üyeleri etkilemiyor nasıl olsa
Forumunda Giderleri Vardır Elbet Bunun İçin Bence Vip Üyelik Satılması Normal ve 1m rep olmalı
1m rep o kadar büyük bir miktar değil 1-2 gün forumda yararlı paylaşım yapıp forum oyunlarını oynarsan 10-20 katını yapabilirsin.
konumdan bir alıntı ;
kimisine göre az kimisine göre çok bu yüzden "-çok vermiyorlar zaten." deyip geçiştirmeyin.
Forumdaki Üyeleri Rep puanıyla yargılıyorsanız Baştan kaybedersiniz ,Bunun Vip ile Alakası yok maalesef.
anlamadım ne ile alakalı ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 605
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 379
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 6K
