berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

VIP Üyelik hakkında itiraz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xrhonin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ya aslında bu konuya hiç girmek istemiyorum forumun üyesi egosunu tatmin etmeye çalışıyor benim görüşüm bu


Ben senin düşüncene katılmıyorum nedeni turkmmonun gelişmesi için ufakta olsa bir bütçe kaynagı saglanması ve karşılanması gerek bu yüzdedende vıp üyelige ihtiyaç var düşüncem budur.
 
Forumunda Giderleri Vardır Elbet Bunun İçin Bence Vip Üyelik Satılması Normal ve 1m rep olmalı

1m rep o kadar büyük bir miktar değil 1-2 gün forumda yararlı paylaşım yapıp forum oyunlarını oynarsan 10-20 katını yapabilirsin.
 
Son düzenleme:
Ben senin düşüncene katılmıyorum nedeni turkmmonun gelişmesi için ufakta olsa bir bütçe kaynagı saglanması ve karşılanması gerek bu yüzdedende vıp üyelige ihtiyaç var düşüncem budur.

bu kadar büyük bir forumun nasıl olurda vıp üye gelirleriyle geçindiğine şaşıyorum şöyle ki;

- metin2 pvp server paylaşım bölümünde özel reklam alanı var
- sitenin heryerinde fazlasıyla reklam var ziyaretçi sayısıda çok fazla

aslında anlatmak istediğim yukardaki 2 madde iş, VIP üyelik ek gelir.. olmasa da olur varlığı yorar gibi bişey..

reklamlardan falan kaç kazandıklarını bilmiyorum ama vıp olmasada olur bu konumdada sadece rep vermelerine tepki gösterdim bunun dışında verdikleri özellikler diğer üyeleri etkilemiyor nasıl olsa


Forumunda Giderleri Vardır Elbet Bunun İçin Bence Vip Üyelik Satılması Normal ve 1m rep olmalı

1m rep o kadar büyük bir miktar değil 1-2 gün forumda yararlı paylaşım yapıp forum oyunlarını oynarsan 10-20 katını yapabilirsin.

konumdan bir alıntı ;

kimisine göre az kimisine göre çok bu yüzden "-çok vermiyorlar zaten." deyip geçiştirmeyin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst