Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

17 Ağustos Depremi :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Black White
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 40
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
1999'da Cocuktum Birden Ağlamaya Başladım Manisadaki Evimiz Bile Sallanmıştı Dediler Deprem İstanbulda Ertesi Gün Bir Baktım 18.000 Küsüratlı Vatandaşımız Ölmüş O An Daha Cok Agladım Haberi aldıgımda Hastanedeydim

Ne Kadar Acıki Onlar Benim Gibi Hasteneye Gİdemeden Vefat Etmişti....

Unutmayacagız... Mekanları Cennet Yüzleri Nurla Dolsun Ruhları Şaad Olsun.
manisadaki evimiz sallanmıştı demişsin. Ben de manisalıyım depremin olduğu yıl daha 1 yaşındaydım. Sonradan annemlerden duydum o gece bizim de ev sallanmış.
Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst