HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
17 Ağustos Depremi'nde hayatını kaybeden binlerce vatandaşımıza Allah'tan rahmet dilerim.
On yedi ağustos depremi tarihe geçti
Depremin şiddeti, 7.04 kuvvetine eşti
Deprem bu sefer de Marmarayı seçti
Ölenler 17 bini, yaralılar 20 bini geçti
Bir uğultuyla birlikte Marmara sallandı
45 saniyede nice kullar ölüme yollandı
Bütün dünyadan acil yardımlar yollandı
Geriye kalanlar, devlet milletle kollandı
Saat, üçü iki geçe, Marmara sallandı
Bu deprem taş üstünde taş koymadı
Toprak deniz her şey yerinden oynadı
On binlerce can aldı, yine de doymadı
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Bir türlü doğal yollarla gerçekleştiğine inanmadığım deprem...
Kayıplarımızı anıyoruz.
Yaşanmış böylesine ders alınması gereken felakette bile polemik konusu yaratmaya çalışılıyor ya, insan diyecek söz bulamıyor.
Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olur inşallah.
Bizim evimizde yıkılmıştı, o güne hep lanet ediyorum ve hep lanet ettim!!!! ölen 18.000 vatandaş'a ALLAH'tan rahmet dilerim. hatta bir bakanımızında 2 kızı ölmüştü o depremde gazete haberlerinde var, bakan artık önlem alınması ve kaçak yapıya dur denilmesi gerektiğini yazıyordu. :=( :=(
Bizim evimizde yıkılmıştı, o güne hep lanet ediyorum ve hep lanet ettim!!!! ölen 18.000 vatandaş'a ALLAH'tan rahmet dilerim. hatta bir bakanımızında 2 kızı ölmüştü o depremde gazete haberlerinde var, bakan artık önlem alınması ve kaçak yapıya dur denilmesi gerektiğini yazıyordu. :=( :=(
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 153
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 218
