mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

17 Ağustos Depremi :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Black White
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 40
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Bugün 17 Ağustos 2012. Tarihin en büyük afetlerinden birini yaşadığımız o acı günün üzerinden tam 13 yıl geçti. Düşünün tam 2 saat sonra altınızdaki her şeyin kaydığını ve tüm sevdiklerinizi kaybettiğinizi... Gerçekten büyük bir yıkım ve acı. Bu büyük depremde hayatını kaybedenleri anıyor ve tekrar böyle bir yıkım yaşamamayı diliyorum. Herkese iyi geceler.
483924_346281092123463_31348728_n.jpg
 
1999'da Cocuktum Birden Ağlamaya Başladım Manisadaki Evimiz Bile Sallanmıştı Dediler Deprem İstanbulda Ertesi Gün Bir Baktım 18.000 Küsüratlı Vatandaşımız Ölmüş O An Daha Cok Agladım Haberi aldıgımda Hastanedeydim

Ne Kadar Acıki Onlar Benim Gibi Hasteneye Gİdemeden Vefat Etmişti....

Unutmayacagız... Mekanları Cennet Yüzleri Nurla Dolsun Ruhları Şaad Olsun.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst