HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çok Kötü bir gece idi inşallah tekrarlanmaz bir daha
Ölenler'den ALLAH Rahmet eylesin Mekanları Cennet olsun :f08:
Ölenler'den ALLAH Rahmet eylesin Mekanları Cennet olsun :f08:
1999 da ilk okul 1. sınıfa gidiyordum ve o kara geceyi hiç unutamam evimizi ve dayımı kaybettik annemin bir tas sıcak çorba için sabahlara kadar çabaladıgını hiç unutamam o kara geceyi hiç unutamam
hayatını kaybeden insanlarımıza allahtan rahmet geride kalanlara allahtan sabır dilerim. 
hayatını kaybeden insanlarımıza allahtan rahmet geride kalanlara allahtan sabır dilerim. 
1999 da ilk okul 1. sınıfa gidiyordum ve o kara geceyi hiç unutamam evimizi ve dayımı kaybettik annemin bir tas sıcak çorba için sabahlara kadar çabaladıgını hiç unutamam o kara geceyi hiç unutamamhayatını kaybeden insanlarımıza allahtan rahmet geride kalanlara allahtan sabır dilerim.
![]()
Cana geliceğine mala gelsin benim dayımı cesedinin parçalarını topladılar o depremde.
3 yaşımdaydım Bizim Ev dayanaklıydı ve deprem bölgesinden biraz uzaktı duvarda hafif çatlaklar olmuştu
Allah rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin.Black siz Allah'ı bilirmiydiniz la hep atatürk derdinizde
Sözlerinize dikkat edin

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 153
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 218
