HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Darkorbitin eski halinden bir kaç resimle karşınızdayım işte resimler ;
Adam 10 K vurmuş evet eskiden böyleydi
Şimdi ;
Bu kadar vursanız bile düşük.
NEYSE BİRAZ DA O ZAMANLARDAN KONUŞALIM
Şimdi olup eskiden olmayan özelliklerden bir kaçı ;
Öğe geliştirme mi peh yoktu öle bişey tabi
İris tasarımı ? Golilerde bile tasarım 1-2 tane
Başarılar kısmı yok.Tek başarımız 30k üstü damage vurabilmek.O zaman kralsın işte
Diroit uçuşları yoktu ama diroitler etrafımızda dönerdi
felan filaan işte bööyle uzuyor
bir de o zamanların meşhur iki botu ;


ikiside ücretsizdi.
Adam 10 K vurmuş evet eskiden böyleydi
Şimdi ;
Bu kadar vursanız bile düşük.
NEYSE BİRAZ DA O ZAMANLARDAN KONUŞALIM

Şimdi olup eskiden olmayan özelliklerden bir kaçı ;
Öğe geliştirme mi peh yoktu öle bişey tabi
İris tasarımı ? Golilerde bile tasarım 1-2 tane
Başarılar kısmı yok.Tek başarımız 30k üstü damage vurabilmek.O zaman kralsın işte

Diroit uçuşları yoktu ama diroitler etrafımızda dönerdi

felan filaan işte bööyle uzuyor
bir de o zamanların meşhur iki botu ;


ikiside ücretsizdi.
Vay be ben o zamanlar oyanamıyodum ama görsel olarak daha kötüymüş açıkçası ancak oyanayanlar için daha zevkli olduğu şüphesiz
Vay be ben o zamanlar oyanamıyodum ama görsel olarak daha kötüymüş açıkçası ancak oyanayanlar için daha zevkli olduğu şüphesiz
o zamanlar fenaydı işte o görseller

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 961
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 490
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 371
