mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Darkorbit Nostalji :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan furkanli34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Darkorbitin eski halinden bir kaç resimle karşınızdayım işte resimler ;

darkorbitmain.jpg


darkorbitgemileri1.jpg


darkorbitsilahlari.jpg


76-darkorbit_screen_hangar-ships_72dpi.jpg


leonov-do-fr.jpg


43dop.jpg


darkorbit_tr_xl_3.jpg


darkorbit_tr_xl_1.jpg


bigboy.JPG


darkorbit-21.jpg


images


images


0.jpg



v200909201717340311176.flv.jpg


Adam 10 K vurmuş evet eskiden böyleydi :)


Şimdi ;
2086207.jpg


Bu kadar vursanız bile düşük.

NEYSE BİRAZ DA O ZAMANLARDAN KONUŞALIM :D


Şimdi olup eskiden olmayan özelliklerden bir kaçı ;

Öğe geliştirme mi peh yoktu öle bişey tabi
İris tasarımı ? Golilerde bile tasarım 1-2 tane
Başarılar kısmı yok.Tek başarımız 30k üstü damage vurabilmek.O zaman kralsın işte :D
Diroit uçuşları yoktu ama diroitler etrafımızda dönerdi :rolleyes:


felan filaan işte bööyle uzuyor :D bir de o zamanların meşhur iki botu ;


biobot225.png

:rolleyes:


1117024868.jpg

:rolleyes:



ikiside ücretsizdi.
 
Vay be ben o zamanlar oyanamıyodum ama görsel olarak daha kötüymüş açıkçası ancak oyanayanlar için daha zevkli olduğu şüphesiz
 
ulan ilk oynadığım zaman adam 10 k atmıştı. oyunun kralı demiştim şimdi işe bak gelen geçen king eskiden 1 cubikona 100 lerce kişi dalardı :D:D:D:D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst