HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ağlayasım geldi bak resimlere bakarken
Dedelerimiz der ya ;
Nerde o eski bayramlar
Aynen öyle diyorum nerde o eski darkorbit sibelon kesenin eski haritada kral olduğu,15-20kyı geçenin king olduğu darkorbit ozamanlar ne güzeldi ya havocsuz özel tasarımsız lf41 süz 10 irissiz herkes kasardı

Dedelerimiz der ya ;Nerde o eski bayramlar
Aynen öyle diyorum nerde o eski darkorbit sibelon kesenin eski haritada kral olduğu,15-20kyı geçenin king olduğu darkorbit ozamanlar ne güzeldi ya havocsuz özel tasarımsız lf41 süz 10 irissiz herkes kasardı

x-1 de düşman görülünce off adam kral portalda bekliyelim derlerdi
Yüzbinlerce Darkorbit sever var , Bunların arasında Kimsemi Darkorbit'in eski Görüntüsünü Online yapamıyor ?
Yalan söylemiyorum, gerekirse Maddi destekde sağlarım & Sağlarız
Ben çok özledim eski günleri
Yalan söylemiyorum, gerekirse Maddi destekde sağlarım & Sağlarız
Ben çok özledim eski günleri
Yüzbinlerce Darkorbit sever var , Bunların arasında Kimsemi Darkorbit'in eski Görüntüsünü Online yapamıyor ?
Yalan söylemiyorum, gerekirse Maddi destekde sağlarım & Sağlarız
Ben çok özledim eski günleri
katılıyorum
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 961
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 490
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 371

