xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Darkorbit Nostalji :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan furkanli34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ağlayasım geldi bak resimlere bakarken :) Dedelerimiz der ya ;

Nerde o eski bayramlar

Aynen öyle diyorum nerde o eski darkorbit sibelon kesenin eski haritada kral olduğu,15-20kyı geçenin king olduğu darkorbit ozamanlar ne güzeldi ya havocsuz özel tasarımsız lf41 süz 10 irissiz herkes kasardı :) :)
 
Yüzbinlerce Darkorbit sever var , Bunların arasında Kimsemi Darkorbit'in eski Görüntüsünü Online yapamıyor ?

Yalan söylemiyorum, gerekirse Maddi destekde sağlarım & Sağlarız

Ben çok özledim eski günleri
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst