berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Kbot pet başlatma sorunu ACİL!!!!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan darqqrambo12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ewt kötü kasıyo ama pbdo botta 1 saate 1 girmen lazım oyüzden k bota bırakıyom en azından kasıyo:D ve çözümü buldum meğer petim patlamış peti tamir ettirdim sonra gene girdim kbota oldu oto yakıt almada war sabaha 20 k toplar hadi iyi geceler ben yatıyorum

bide pbdo botto o üyeliği yapmadan olmuyomu 1 saate 1 üyelik değiştiriyomrum sıkıldı bilen warsa yazabilirmi(forum üyeliği)

2 üyeliğin olsa yeter (şans eseri bilgisayar kasarsa vb diye) pdobot crack falan yaptıktan sonra, hesabını aç, başlatmaya bas. Hesap kasmaya başlaynca, pdobot klasörünün içindeki s3db klasörünü sil. Her girdiiğinde yap saatte 1 kapamıyor. Aynı sorun bendede vardı forumdan bir arkadaş salimcani64 sanırım söyledi yaptım sağolsun şimdi canavar gibi kasıyor :)
 
2 üyeliğin olsa yeter (şans eseri bilgisayar kasarsa vb diye) pdobot crack falan yaptıktan sonra, hesabını aç, başlatmaya bas. Hesap kasmaya başlaynca, pdobot klasörünün içindeki s3db klasörünü sil. Her girdiiğinde yap saatte 1 kapamıyor. Aynı sorun bendede vardı forumdan bir arkadaş salimcani64 sanırım söyledi yaptım sağolsun şimdi canavar gibi kasıyor :)
çok saol yarın deniycem şimdi sleep diyo :D +repinide werdim saol
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst