OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Kbot pet başlatma sorunu ACİL!!!!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan darqqrambo12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar bnde kbot war bu gece bırakcam bota ama peti bi türlü aktifleştiremedim yarım saattir tıklıyorum peti başlata tık yok nolur yardım edin
 
depoyu kontrol et hangardan çık dükkana gel droitlerin ordan sağa dön ordan jeneratörlere git ordan kime sorsan gösterir
ordan birine sordun şunu dicek
kardeş arkanı jeneratörlere ver dümdüz git extraları geç ilk dönüşü geç sonra ilk çıkan dükkanın önün cek gemiyi pet modülleri dükkanına gir fuel100 al depoyu doldur petinin 12.500u isticek ver parayı sonra glediğin yordan git hangara sonra hagara sonra çalışır yani benzin al benzini yoktur
 
depoyu kontrol et hangardan çık dükkana gel droitlerin ordan sağa dön ordan jeneratörlere git ordan kime sorsan gösterir
ordan birine sordun şunu dicek
kardeş arkanı jeneratörlere ver dümdüz git extraları geç ilk dönüşü geç sonra ilk çıkan dükkanın önün cek gemiyi pet modülleri dükkanına gir fuel100 al depoyu doldur petinin 12.500u isticek ver parayı sonra glediğin yordan git hangara sonra hagara sonra çalışır yani benzin al benzini yoktur

dalga geçiyorsun dimi ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst