kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Hangi gemi sizce?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan orcun1922
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 969

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Spearhead mı Leonovmu hangisiyle daha hızlı uri kasarım veya başka bi gemi önerisi olan varmı spearhead aldım tık yok arkadaşlar?
 
spearhead full hız besleme 24 saatte katlayıcılı 240 k ya yakın uridium kasıyorum kötülemeden önce düşünün derim spearheadı ;)
 
eğer leonovu lacaksan x2 de lordika kestir droit satıp kas spearhead alaksan 12 jnratör besleme katlyıcı git 4-x te kutu topla
 
240 k mı inanamıyorum fotoraf koyabilirmisin şapkamı yerim arkadaş.. Besleme yapamıyorum arkadaşlar oyuna giremiyorum full hız alsam kasar değilmi birde mesela haritada görünmüyor diye bi özelligi vardı çok yatıyormusunz mesela x4te
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst