HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam arkadaşlar,
Bi serverda denemeler yapıyorum. DLL olusturdum ve inject edebiliyorum. NPC açtırma işlemini bir türlü yapamadım. Gelen ve giden paketleri dinliyorum aslında, ilgili paketleri manuel tespit edip yolluyorum ama disconnect oluyorum. Sanırım arada ekstra gönderilmesi gereken başka bir paket daha var. Tam olarak çözemedim. Bu konuda deneyimi olan var mı acaba?
Bi serverda denemeler yapıyorum. DLL olusturdum ve inject edebiliyorum. NPC açtırma işlemini bir türlü yapamadım. Gelen ve giden paketleri dinliyorum aslında, ilgili paketleri manuel tespit edip yolluyorum ama disconnect oluyorum. Sanırım arada ekstra gönderilmesi gereken başka bir paket daha var. Tam olarak çözemedim. Bu konuda deneyimi olan var mı acaba?
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Uygun Alan. İyi forumlar dilerim.
İlgili npc VID aldın mıSelam arkadaşlar,
Bi serverda denemeler yapıyorum. DLL olusturdum ve inject edebiliyorum. NPC açtırma işlemini bir türlü yapamadım. Gelen ve giden paketleri dinliyorum aslında, ilgili paketleri manuel tespit edip yolluyorum ama disconnect oluyorum. Sanırım arada ekstra gönderilmesi gereken başka bir paket daha var. Tam olarak çözemedim. Bu konuda deneyimi olan var mı acaba?
SendOnClickPacket(vid) seçenekli npclerde pek kullanışlı olmuyor SelectAnswer(1, 0(ilk seçenek)) ile istenilen sonuç elde edilebiliyor ama npc konuşmalarının görüntüleri ekranda kalmaya devam ediyor bunun çözümü var mı ben nasıl direkt shop açılabileceğini bulamadım.OnClick packetini ve kullanımını incele targetvid den vidsini alıp yapabilirsin
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 953
