Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

çara ne almalıyım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByParadoxy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Gemi Güzel. İrisler Hakkında Birşey Yazmamıssın. (8 iris olduğunu varsayıyorum) Yavaştan irisleri Geliştirmeye Başlamalısın Bence. Hem Kalkan Hem Hasar Bakımından İşine Yarayacaktır. Uri Biriktikçe Korsan Kutusu Açabilirsin Apis Parçası ve lf4 olmazsa olmaz.
Bu Benim Gidiş Sıramdı ve Doğru Olanın Bu Olduğunu Düşünüyorum.

İyi Forumlar.
 
Ben şöyle bir Öneride bulunmak istiyorum ; Tasarımdan pek yarar sağlıyabileceğini düşünmüyorum

Tam tersine gemi Boyutu arttığı için , Ekranı kaplıyor ve kullanımıda zorlanıyor.

Öneri yapmam gerekirse : O Uridium ile Geliştirme yapıp , vuruş gücümü arttırırdım.Veya 2 kat LF4 Şansı zamanlarında , Kutu deneyebilirdim

ozaman lf4 günlerini beklicem artık :D sizce kaç kutu almalıyım
 
Gemi Güzel. İrisler Hakkında Birşey Yazmamıssın. (8 iris olduğunu varsayıyorum) Yavaştan irisleri Geliştirmeye Başlamalısın Bence. Hem Kalkan Hem Hasar Bakımından İşine Yarayacaktır. Uri Biriktikçe Korsan Kutusu Açabilirsin Apis Parçası ve lf4 olmazsa olmaz.
Bu Benim Gidiş Sıramdı ve Doğru Olanın Bu Olduğunu Düşünüyorum.

İyi Forumlar.

Bende sizin gibi düşünüyorum ama bu korsan kutusunda hiç şanslı değilim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst