HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gemi Güzel. İrisler Hakkında Birşey Yazmamıssın. (8 iris olduğunu varsayıyorum) Yavaştan irisleri Geliştirmeye Başlamalısın Bence. Hem Kalkan Hem Hasar Bakımından İşine Yarayacaktır. Uri Biriktikçe Korsan Kutusu Açabilirsin Apis Parçası ve lf4 olmazsa olmaz.
Bu Benim Gidiş Sıramdı ve Doğru Olanın Bu Olduğunu Düşünüyorum.
İyi Forumlar.
Bu Benim Gidiş Sıramdı ve Doğru Olanın Bu Olduğunu Düşünüyorum.
İyi Forumlar.
Ben şöyle bir Öneride bulunmak istiyorum ; Tasarımdan pek yarar sağlıyabileceğini düşünmüyorum
Tam tersine gemi Boyutu arttığı için , Ekranı kaplıyor ve kullanımıda zorlanıyor.
Öneri yapmam gerekirse : O Uridium ile Geliştirme yapıp , vuruş gücümü arttırırdım.Veya 2 kat LF4 Şansı zamanlarında , Kutu deneyebilirdim
ozaman lf4 günlerini beklicem artık
sizce kaç kutu almalıyımozaman lf4 günlerini beklicem artıksizce kaç kutu almalıyım
Çok fazla Abartmana gerek yok
Sabırlı davranıp 50 Tane ile deneyebilirsin.@emothep; in Dediği gibide İris ve Lf3 , Lf4 v.b Envanterini geliştirebilirsin
Moderatör tarafında düzenlendi:
Gemi Güzel. İrisler Hakkında Birşey Yazmamıssın. (8 iris olduğunu varsayıyorum) Yavaştan irisleri Geliştirmeye Başlamalısın Bence. Hem Kalkan Hem Hasar Bakımından İşine Yarayacaktır. Uri Biriktikçe Korsan Kutusu Açabilirsin Apis Parçası ve lf4 olmazsa olmaz.
Bu Benim Gidiş Sıramdı ve Doğru Olanın Bu Olduğunu Düşünüyorum.
İyi Forumlar.
Bende sizin gibi düşünüyorum ama bu korsan kutusunda hiç şanslı değilim
Bende sizin gibi düşünüyorum ama bu korsan kutusunda hiç şanslı değilim
Öyle Düşünme Derim Bende Senin Gibi Düşünürken 400 kutuda 8 Tane Çıkartma Başarısına Ulaştım. Bu işler Belli Olmaz.

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 47
- Görüntüleme
- 21K
